Allianz

Data: 2012-02-10 23:15:34
Autor: Axel
Allianz

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1efyuthvjarql$.111d21g1zk9v7$.dlg40tude.net...

Wypowiedzialem polise w oddziale ... a tu nic.
Zadnego "czy mozna spytac dlaczego", ani jakiejs znizki marketingowej ..
Allianz idzie na dno i pracownicy o tym wiedza, czy spokojnie czekaja, bo
wiedza ze 0% zostanie ?

No patrz - a do mnie zadzwonili przed koncem ubezpieczenia, proponujac znizke od oferty, ktora mi wyliczyli na stronie. Przy okazji ubezpieczylem u nich drugie auto, bo wyszlo mi o 30% taniej, niz u poprzedniego ubezpieczyciela.

--
Axel

Allianz