Allianz Direct dziwnie pogrywa

Data: 2012-07-28 15:46:36
Autor: neoniusz
Allianz Direct dziwnie pogrywa
"Od 01.06.2012 nowym podmiotem pośredniczącym w zawieraniu umów ubezpieczeń przez internet i telefon, działającym na rzecz i w imieniu TUiR Allianz Polska S.A. staje się Allianz Polska Services Sp. z o. o. Zmiana nastąpiła w wyniku sprzedaży przedsiębiorstwa Allianz Direct New Europe Sp. z o.o. Właścicielem serwisu http://www.allianzdirect.pl/ jest Allianz Polska Services."

I od tego momentu zaczęło się robić dziwnie. Mam tam ubezpieczenia na swoje auta i kilka aut w rodzinie, bo najtaniej.
Wcześniej po prostu z miesięcznym wyprzedzeniem informowali o kończącej się polisie i wysyłali maila:

"Jeżeli są Państwo zainteresowani przedłużeniem ochrony ubezpieczeniowej, zapraszamy do sprawdzenia wysokości składki na Państwa koncie w serwisie www.AllianzDirect.pl.
Po zalogowaniu się na stronie, prosimy wybrać z lewego menu link: Moje kalkulacje."

A teraz po prostu walÄ…:

"Na tym samym koncie co poprzednio, w serwisie www.AllianzDirect.pl, przygotowaliśmy ofertę wznowienia podstawowego ubezpieczenia OC:
polisa o nr. xxxxxxx na kwotÄ™ 276.00, liczba rat: 1."

Wcześniej oferta była w kalkulacjach, a teraz walnęli po prostu tak jakby nową polisę w "Moje polisy" (miesiąc przed zakończeniem ochrony starej polisy).
Ja kupiłem "nowe" ubezpieczenie z kodem zniżkowym i dzięki temu w polisach mam burdel, bo mam swoją nową opłaconą polisę i jeszcze jedną, której status to "aktywna / nieopłacona" - nie da się jej pobrać, jest tylko możliwość wydrukowania "blankietu przelewu".

Data: 2012-07-28 23:10:54
Autor: J.F.
Allianz Direct dziwnie pogrywa
Dnia Sat, 28 Jul 2012 15:46:36 -0400, neoniusz napisał(a):
"Od 01.06.2012 nowym podmiotem po¶rednicz±cym w zawieraniu umów ubezpieczeń przez internet i telefon, działaj±cym na rzecz i w imieniu TUiR Allianz Polska S.A. staje się Allianz Polska Services Sp. z o. o. Zmiana nast±piła w wyniku sprzedaży przedsiębiorstwa Allianz Direct New Europe Sp. z o.o. Wła¶cicielem serwisu http://www.allianzdirect.pl/ jest Allianz Polska Services."
I od tego momentu zaczęło się robić dziwnie.

Dziwnie to bylo wczesniej. Jeden ubezpieczyciel, dwa kalkulatory, dwie ceny
:-)

A teraz po prostu wal±:
"Na tym samym koncie co poprzednio, w serwisie www.AllianzDirect.pl, przygotowali¶my ofertę wznowienia podstawowego ubezpieczenia OC:
polisa o nr. xxxxxxx na kwotę 276.00, liczba rat: 1."
Wcze¶niej oferta była w kalkulacjach, a teraz walnęli po prostu tak jakby now± polisę w "Moje polisy" (miesi±c przed zakończeniem ochrony starej polisy).

ale po co jakies oferty, skoro przedluza sie z automatu ?

czyli co - teraz bedzie tylko jeden allianz ? No to ciekawe, bo jak dla mnie to "zwykly" podniosl ceny do nieakceptowanie
wysokich.

J.

Data: 2012-07-29 06:55:29
Autor: Cavallino
Allianz Direct dziwnie pogrywa

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1r4m0u0xgykbz$.1v392y74cpv2z$.dlg@40tude.net...
[...]

A zdaniem brokera (CUK) nadal wychodzi najtaniej, przynajmniej dla firm.
I to dużo taniej niż wszystkie inne które da się sprawdzić direct - jakie¶ 50% taniej.

Data: 2012-07-29 22:31:28
Autor: jerzu
Allianz Direct dziwnie pogrywa
On Sun, 29 Jul 2012 06:55:29 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

A zdaniem brokera (CUK) nadal wychodzi najtaniej, przynajmniej dla firm.
I to dużo taniej niż wszystkie inne które da się sprawdzić direct - jakie¶ 50% taniej.

Dokładnie. Może nie 50%, ale zwykły Alainz jest w moim przypadku sporo
tńszy od Alianz Direct.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-29 22:48:59
Autor: Cavallino
Allianz Direct dziwnie pogrywa

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:qb7b18l3k0iarh7jbaoj0kc2dak9lv0iek@4ax.com...
[...]

Dokładnie to napisałem, również Allianzowy direct zaliczyłem do tych innych.
No może nie 50% tańszy od directów, ale directy o 50% droższe.

Data: 2012-07-29 20:56:24
Autor: neoniusz
W dniu 29.07.2012 16:48, Cavallino pisze:
[...]

Dla mnie Allianz Direct jest tanszy od normalnego...

Allianz Direct dziwnie pogrywa