Allianz > Getbank > Getin - kto¶ ju¿ podpisa³ umowê?

Data: 2013-11-22 15:53:01
Autor: xbartx
Allianz > Getbank > Getin - kto¶ ju¿ podpisa³ umowê?

Dopiero ze 2-3 dni temu dostałem jakieś listele z Getbanku odnośnie całkowitego zamknięcia i przeniesienia klientów do Getin. Ktoś do mnie kilka razy dzwonił ale niestety w pracy mam ściszony telefon i w sumie nie wiem czy to Getbank, bo jak oddzwoniłem to jakiś automat odpowiedział.
Z papierów wynika, że kurier ma nową umowę do podpisania przywieźć ale wie ktoś coś więcej, bo przyznam się szczerze przeglądnąłem te papiery na szybkiego a w ogóle to pracy zostały ;)

Xenocide

Data: 2013-11-22 17:40:05
Autor: osa
Allianz > Getbank > Getin - ktoś już podpis ał umowę?
W dniu 2013-11-22 16:53, xbartx pisze:

[...]

Nie wiem czy jesteś gotowy aby przeczytać jak podpisywałem umowę pakietową (migracyjną) ;) Chociaż nie takich cudach na grupie było... ;)

Otóż miałem dziś czas i byłem w okolicy oddziału wskazanego w wykazie placówek obsługujących wyrzutków. Pod odczekaniu ~20 minut w kolejce dowiedziałem się, że umowę mogłem podpisać w dowolnym oddziale i jeśli się specjalnie fatygowałem to niepotrzebnie bo oni dzwonią do centrali i ta przygotowuje umowę i przysyła mailem do oddziału. Pani dzielnie zadzwoniła i umowa miała przyjść w kilka minut... przyszła po 2h, kilku telefonach interwencyjnych bankiera i kierownika (znaczy managera! to GNB) oddziału... miałem dziś naprawdę dużo czasu więc dzielnie czekałem i pogadałem z panią o bankowości... poziom wiedzy w niektórych aspektach przemilczę ;) Mam dobry humor bo nastał cud! Umowa w końcu przyszła!Po dwóch godzinach i czterdziestu minutach wyszedłem z placówki! Cud drugi: zdążyli przed zamknięciem ;) Teraz mam 17 str. do przeczytania... bo nie wiem czy nerki nie sprzedałem ;)

W tzw. międzyczasie przyszła Pani, która miała konto wspólne z osobą na drugim końcu Polski. GNB nie przewiduje żadnej możliwości podpisania nowej umowy dla tych osób. Konto zamknęła. Przyszedł też Pan który - tak jak ja - miał konto indywidualne i chciał podpisać umowę. Po tym jak usłyszał że trwa to 10 minut ale czasem 2h (wtedy jeszcze czekałem na umowę) powiedział co myśli o banku i kazał dzwonić jak panienka będzie miała umowę w skrzynce i wtedy przyjdzie. Obydwoje także oburzeni że zmiany wprowadzane na wariata - obydwoje otrzymali telefon wczoraj...

Co do nowej oferty:

1. migrują nas na GetinUp i - od nie wiadomo kiedy, ale pewnie poniedziałku - konto ma być darmowe przez pół roku, potem trzeba będzie wyrabiać jakieś limity kartą.
2. nie wiedzą jakie karty będą wydawać, ponoć ma być wybór, ma być też w najbliższych dniach nowa karta visa w ofercie (pani miała coś na skrzynce ale nie czytała jeszcze...) więc może uratujemy kursy Allianza.
3. nic nie wiedzą czy nadal ubezpieczenie NNW obowiązuje ale pewnie tak skoro nie wiadomo że nie... ;)

Ogólnie to w oddziale niewiele wiedzÄ… bo nikt ich o niczym nie informuje. Panienka stwierdziÅ‚a, że jak migrowali niedawno klientów DnBNord to byÅ‚o szybko i sprawnie, a nie taki bajzel jak  z Allianzem.

PS. Dziś w skrzynce znalazłem informację od banku, że o północy stracę dostęp do rachunku :) Bardzo miło ze strony banku, bo mógł przecież wcale nie informować ;)

Data: 2013-11-22 18:22:24
Autor: osa
Allianz > Getbank > Getin - ktoś już podpis ał umowę?
W dniu 2013-11-22 17:40, osa pisze:
1. migrujÄ… nas na GetinUp i - od nie wiadomo kiedy, ale pewnie
poniedziałku - konto ma być darmowe przez pół roku, potem trzeba będzie
wyrabiać jakieś limity kartą.

Jeśli ktoś miał ROR w Allianzie (przed 1.06.2012) to opłata za konto będzie pobierana od 01.06.2014 (chyba że się wyrobi limit), jak ktoś nie miał (miał tylko KK) to mu ROR założą przy migracji :) ale będzie bezpłatny także po tej dacie.

2. nie wiedzą jakie karty będą wydawać, ponoć ma być wybór, ma być też w
najbliższych dniach nowa karta visa w ofercie (pani miała coś na
skrzynce ale nie czytała jeszcze...) więc może uratujemy kursy Allianza.

W umowie jest fragment TOiP a w nim:

Opłata za obsługę karty *

* w przypadku Klientów innych niż ci, o których mowa w par. 17 ust. 6 opłata nie będzie pobierana do 01.06.2014

par. 17 ust. 6.
W przypadku gdy klient zawarł z Get Bank SA do 01.06.2012 umowy na podstawie których zostały wydane karty debetowe do rachunku postanowienia zawarte w rozdziale (dot. kart - przyp. grupowicza) zastępują postanowienia tych umów w zakresie debetowych kart płatniczych.

Czyli jak nową kartę wydadzą to będą kasować od razu jak się limitu nie wyrobi? dobrze rozumiem?

3. nic nie wiedzÄ… czy nadal ubezpieczenie NNW obowiÄ…zuje ale pewnie tak
skoro nie wiadomo że nie... ;)

Data: 2013-11-22 19:35:36
Autor: xbartx
Dnia Fri, 22 Nov 2013 18:22:24 +0100, osa napisał(a):

W dniu 2013-11-22 17:40, osa pisze:

[ciach]

Czyli krótko mówią po Allianz/Getbanku :/
W sumie dobrze, że nic na razie nie podpisywałem, bo nawet nie wiem czy chce mi się to konto w ogóle dalej trzymać. Układ z wpływem za darmowość konta był dla mnie idealny. Poza tym pytanie czy ten getinup ma tak dobre przelicznik jak miał getbank, no i czy wypłaty z bankomatów za granicą są darmowe. O ile z przelicznikami to o ile dobrze pamiętam powinno być tak samo - jednak 100% pewności nie mam, to te darmowe wypłaty cholera wie a nie chce mi się grzebać na stronie. Poza tym z tego co mówisz to trafiamy na jakąś cholera wie jaką hybrydę przejściową. Cholera szkoda tego Allianz bo do wypłat zagranicznych był idealny, trzeba się będzie za innym patentem rozglądnąć.

Xenocide

Data: 2013-11-24 10:18:44
Autor: xbartx
Allianz > Getbank > Getin - kto¶ ju¿ podpisa³ umowê?

Przyglądnąłem na szybko konto getin-up i raczej lipa. Bezpłatność karty trzeba wyrabiać limit, przeliczniki dla VISA może i dobre ale co z tego skoro wypłata z bankomatu zagranicą to 4,5% min. 5,00 zł czyli raczej porażka. Cóż, zamykam konto. Będę bardzo miło wspominał przygodę z Allianz Bank i żałował, że im nie wyszło.

Xenocide

Data: 2013-11-23 18:15:46
Autor: xbartx
Dnia Fri, 22 Nov 2013 17:40:05 +0100, osa napisał(a):

PS. Dziś w skrzynce znalazłem informację od banku, że o północy stracę
dostęp do rachunku :) Bardzo miło ze strony banku, bo mógł przecież
wcale nie informować ;)

No ja też w piątek kolejny list od nich dostałem. Coś mi się wydaje, że skoro miałem 3 konta ROR+2xKO to i trzy listy się należą.

Xenocide

Data: 2013-11-25 17:37:27
Autor: osa
Allianz > Getbank > Getin - nowa karta
W systemie pojawiła mi się nowa karta: VISA CHIP STANDARDOWA - PREMIUM z datą ważności 30.11.2016

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie? ;) Na stronie banku cisza... nawet wujek google nic o niej nie wie więc najpewniej takie cuś nie istnieje ;) Chyba to ta nowa oferta kart o której wspominała kobita w banku...

Data: 2013-11-25 17:58:24
Autor: xbartx
Dnia Mon, 25 Nov 2013 17:37:27 +0100, osa napisał(a):

[...]

No to ciekawe tylko pozostaje kwestia wypłat z bankomatów czy będą tak jak do tej pory darmowe. Jeżeli tak to być może jest sens zostać a jeżeli nie to raczej szkoda czasu.

Xenocide

Data: 2013-11-25 19:43:05
Autor: osa
W dniu 2013-11-25 18:58, xbartx pisze:
[...]

Może na tych kartach premium zachowajÄ… warunki pakietu optimum (czy jak to siÄ™ zwaÅ‚o w Allianz) i te karty bÄ™dÄ…  miaÅ‚y wszystko za darmo... oby tylko nie pod warunkiem wyrabiania gigantycznego limitu miesiÄ™cznie ;)

Data: 2013-11-25 21:24:06
Autor: xbartx
Allianz > Getbank > Getin - nowa karta
Dnia Mon, 25 Nov 2013 19:43:05 +0100, osa napisał(a):

Może na tych kartach premium zachowają warunki pakietu optimum (czy jak
to siÄ™ zwaÅ‚o w Allianz) i te karty bÄ™dÄ…  miaÅ‚y wszystko za darmo... oby
tylko nie pod warunkiem wyrabiania gigantycznego limitu miesięcznie ;)

Hmmm podejrzewasz Getin aż o taką rozrzutność? :)

Xenocide

Allianz > Getbank > Getin - kto¶ ju¿ podpisa³ umowê?