Aloha. Czy jest ktoś S.

Data: 2009-02-21 14:05:29
Autor: macieks
Aloha. Czy jest ktoś S.
Odnoszę wrażenie, że wszyscy kupują akcje na grupie i futrafighterzy
obstawiają wzrosty.
Czy jestem osamotniony na spadki? Kurcze, aż się boję że zostanę sam :)

Data: 2009-02-21 22:09:37
Autor: kc
Aloha. Czy jest ktoś S.
macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a): Nic się nie bój. Zobacz jaki jest LOP. Wiesz ile z tego jest S?

kc

Data: 2009-02-21 14:39:46
Autor: macieks
Aloha. Czy jest ktoś S.

Nic się nie bój. Zobacz jaki jest LOP. Wiesz ile z tego jest S?

kc

Będę strzelał: 50,0000%
Chodzi mi o to, że dużo na grupie jest polityki, wizjonerstwa,
inwektyw.
A mało gadki o konkretach.
Zacznę to co poruszałem na innych forach, ale bez odzewu.
Piątek:
    1. Wyszedł duży S, bo mu wystarczy zysku, wychodzi tu i teraz.
    2. S spodziewa się odbicia w USA.

I się z ciekawości pytam, jak to widzą panie i panowie :)

Data: 2009-02-21 23:45:13
Autor: Dieter
Aloha. Czy jest ktoś S.
Jesli styczen nie zadzialal jako dolek, to bylbym teraz ostrozny z lapaniem longow.

D.

Data: 2009-02-23 14:29:42
Autor: Bronisław Tatul
Aloha. Czy jest ktoś S.
Piątek:
    1. Wyszedł duży S, bo mu wystarczy zysku, wychodzi tu i teraz.
    2. S spodziewa się odbicia w USA.

I się z ciekawości pytam, jak to widzą panie i panowie :)

No ja przewiduję up, alenie wiem czy w tym tygodniu.

Data: 2009-02-22 11:45:25
Autor: Dars
Aloha. Czy jest ktoś S.
Odnoszę wrażenie, że wszyscy kupują akcje na grupie i futrafighterzy
obstawiają wzrosty.
Czy jestem osamotniony na spadki? Kurcze, aż się boję że zostanę sam :)

Ale powiedz czego sie boisz........
że brałęs S za nisko....... i siedzisz na minie...
bo widziales co sie działo w piątek że ktos jednak jest z kasą......
niedługo bedzie akcja że Ci sie az jaja spocą.....
ale pewnie jestes zarobiony bo długo juz spada......
wiec Ciebie to pewnie nie dotyczy........

pzdr
DArs

Data: 2009-02-22 04:19:50
Autor: macieks
Aloha. Czy jest ktoś S.
On 22 Lut, 11:45, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

"Kurcze, aż się boję że zostanę sam :)" to raczej było stwierdzenie,
z :) na końcu.
Bynajmniej nie jest to lęk o pozycje :)

Spytam inaczej. Dlaczego sądzicie, że wzrośnie? Że to jest ten
właściwy dołek? Dlaczego kupiliście?
Przy nowych minimach DJ, przy odbiciu SP500 od minimum close z
20.11.2008 zaledwie o 1%. ADX konkretnie pokazuje rosnący trend
spadkowy

Data: 2009-02-22 04:37:00
Autor: macieks
Aloha. Czy jest ktoś S.