Aloha. Czy jest ktoś S.

Data: 2009-02-21 22:09:37
Autor: kc
Aloha. Czy jest ktoś S.
macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a): Nic się nie bój. Zobacz jaki jest LOP. Wiesz ile z tego jest S?

kc

--

Data: 2009-02-21 14:39:46
Autor: macieks
Aloha. Czy jest ktoś S.

Nic się nie bój. Zobacz jaki jest LOP. Wiesz ile z tego jest S?

kc

Będę strzelał: 50,0000%
Chodzi mi o to, że dużo na grupie jest polityki, wizjonerstwa,
inwektyw.
A mało gadki o konkretach.
Zacznę to co poruszałem na innych forach, ale bez odzewu.
Piątek:
    1. Wyszedł duży S, bo mu wystarczy zysku, wychodzi tu i teraz.
    2. S spodziewa się odbicia w USA.

I się z ciekawości pytam, jak to widzą panie i panowie :)

Data: 2009-02-21 23:45:13
Autor: Dieter
Aloha. Czy jest ktoś S.
Jesli styczen nie zadzialal jako dolek, to bylbym teraz ostrozny z lapaniem longow.

D.

Data: 2009-02-23 14:29:42
Autor: Bronisław Tatul
Aloha. Czy jest ktoś S.
Piątek:
    1. Wyszedł duży S, bo mu wystarczy zysku, wychodzi tu i teraz.
    2. S spodziewa się odbicia w USA.

I się z ciekawości pytam, jak to widzą panie i panowie :)

No ja przewiduję up, alenie wiem czy w tym tygodniu.

Aloha. Czy jest ktoś S.