Alpejska Droga - die alpenstrasse Niemcy

Data: 2009-05-19 15:55:24
Autor: Cygnus
Alpejska Droga - die alpenstrasse Niemcy
Witam,

Szukam jakiegos angielskojezycznego opisu Die Alpenstrasse
http://www.deutsche-alpenstrasse.de/
Jakas dok?adniejsza mapa ( moze byc niemiecka :) ) tez by sie przyda?a.
Moja znajomosc niemieckiego konczy sie na Autobahn i Ausfahrt :(

Pozdrawiam
Cygnus

Data: 2009-05-21 10:35:17
Autor: J.F.
Alpejska Droga - die alpenstrasse Niemcy
Uzytkownik "Cygnus" <cygnus@op.pl> napisal w wiadomosci news:guuh20$mdj$1news.onet.pl...
[...]

translate.google.com
babelfish.altavista.com

J.

Alpejska Droga - die alpenstrasse Niemcy