Alpenverein 2011

Data: 2011-02-02 18:06:29
Autor: Jan Werbinski
Alpenverein 2011
Austriackie Alpenverein 2011
W tym roku nie doł±czyli informacji, że można płacić u pani Chru¶ciel. Czyżby co¶ się zmieniło?
Jak wychodzi taniej? Przelew wewn±trzunijny czy jako¶ inaczej?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-02 11:24:52
Autor: Jacek G.
Alpenverein 2011
On 2 Lut, 18:43, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-02 18:06, Jan Werbinski pisze:

> Austriackie Alpenverein 2011
> W tym roku nie doł±czyli informacji, że można płacić u pani Chru¶ciel.
> Czyżby co¶ się zmieniło?

Nic się nie zmieniło, od 4 lat płacę u pani Chru¶ciel. W tym roku 61,5 euro.
Potwierdzam. Zawsze dzwonię na pocz±tku roku do pani Chru¶ciel, aby
się upewnić i zapytać o aktualn± kwotę w zł. W tym roku rodzinna
składka to 430 zł.
--
Jacek G.

Data: 2011-02-03 10:53:15
Autor: Grzegorz
Alpenverein 2011
Hello Jan Werbinski !:
Austriackie Alpenverein 2011
W tym roku nie dołączyli informacji, że można płacić u pani Chruściel.
Czyżby coś się zmieniło?
Jak wychodzi taniej? Przelew wewnÄ…trzunijny czy jakoĹ› inaczej?

Ja przelewam co roku tyle Euro ile się należy - 61,50. Ale z odpowiedniego konta, bez dodatkowych opłat. Najlepiej poprosić kogoś ze strefy Euro, taki przelew nie kosztuje ani centa.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-02-03 02:21:34
Autor: igor.szwedzinski@gmail.com
Alpenverein 2011
On 3 Lut, 10:53, Grzegorz <bzd...@brakmaila.com> wrote:
Hello Jan Werbinski !:> Austriackie Alpenverein 2011
> [...]
> Jak wychodzi taniej? Przelew wewn±trzunijny czy jako¶ inaczej?

Ja przelewam co roku tyle Euro ile się należy - 61,50. Ale z
odpowiedniego konta, bez dodatkowych opłat. Najlepiej poprosić kogo¶ ze
strefy Euro, taki przelew nie kosztuje ani centa.

ja płacę z rodzimego konta i składka rodzinna  za 2011 wraz z opłat±
za przelew wyniosła 419.45 PLN.
IS

Data: 2011-02-03 11:19:09
Autor: Przemek
Alpenverein 2011

Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@brakmaila.com> napisał w wiadomości news:iidttl$4ue$1news.onet.pl...
[...]

A w ING'u kosztuje 5 zł.

pozdr

Data: 2011-02-04 09:18:44
Autor: Slawomir Gorniak
Alpenverein 2011
On Feb 3, 10:53 am, Grzegorz <bzd...@brakmaila.com> wrote:
Ja przelewam co roku tyle Euro ile się należy - 61,50. Ale z
odpowiedniego konta, bez dodatkowych opłat. Najlepiej poprosić kogo¶ ze
strefy Euro, taki przelew nie kosztuje ani centa.

Zalezy z jakiego kraju i jakiego banku. Ja uiscilem cale 24 centy za
przelew z GR. Co dalej wychodzi nieco lepiej niz pani Zosia.

S.

Data: 2011-02-05 19:13:30
Autor: bans
Alpenverein 2011
W dniu 2011-02-04 18:18, Slawomir Gorniak pisze:

Zalezy z jakiego kraju i jakiego banku. Ja uiscilem cale 24 centy za
przelew z GR. Co dalej wychodzi nieco lepiej niz pani Zosia.

Lepiej tzn. jak? Bo na pewno nie taniej - ja przekazuję kopertę z 61,5 euro i to s± całe moje koszta tego ubezpieczenia.

--
bans

Data: 2011-02-07 05:32:40
Autor: Slawomir Gorniak
Alpenverein 2011
On Feb 5, 7:13 pm, bans <g...@o2.pl> wrote:
> [...]

Lepiej tzn. jak? Bo na pewno nie taniej - ja przekazuję kopertę z 61,5
euro i to s± całe moje koszta tego ubezpieczenia.

Przedpiscy wspominali o placeniu pani Zosi w zlotowkach, nie przez
koperte z 61,5 eur. Ale jak juz sie czepiamy i wyliczamy, to
dojezdzasz jakos na spotkanie z nia, albo kims kto to przekaze, robisz
dodatkowe pare km samochodem, zajmuje Ci to cenne pol godzinki?..

S.

Data: 2011-02-07 15:11:33
Autor: bans
Alpenverein 2011
W dniu 2011-02-07 14:32, Slawomir Gorniak pisze:

Przedpiscy wspominali o placeniu pani Zosi w zlotowkach,

Racja, utkwiły mi te euro w głowie, przepraszam.

Nawet pamiętam, że w IPKO niby można było wybrać z menu walutę, ale to i tak nie działało ;)

Nic z tych rzeczy, załatwiam to przy okazji. Może się komu¶ przyda - kasę na OEAV można w Bielsku Białej zostawić w www.totem.org.pl

--
bans

Alpenverein 2011