Alpine CDA-9884R - do użytkowników

Data: 2009-03-09 07:39:53
Autor: M
Alpine CDA-9884R - do użytkowników

Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości news:gp1dml$dfq$1news.onet.pl...

Blaupunkt pozwala sie właczyć bez przekręconej stacyjki, po 1 godzinie wyłacza się.
Tzn nie trzeba podłaczać razem kabli zasilających bezposrednio pod akumulator. Pozwala to normalnie wyłaczyć radio jak wyłaczam stacyjkę, czy automatycznie je właczyc po przekręceniu kluczyka. Zwarcie razem kabli spowoduje, że tak nie będzie działał.
Czy ten Alpine też tak się da właczyć? Tez tak może działac? Nie mam pozycji pośredniej w stacyjce tylko albo wyłaczony zapłon albo włączony.

   Z Alpine nie da sie tak zrobic, malo tego nie powinienes laczyc razem kabli poniewaz radia tej firmy pobieraja wtedy  300mA pradu- sprzwdz to.

Mariusz

Data: 2009-03-09 09:26:49
Autor: Michas
Alpine CDA-9884R - do użytkowników
Alpine da się tak podłączyć że włącza i wyłącza razem ze stacyjką - ale wtedy nie włączysz go bez kluczyka. Co do jakości dźwięku - to generalnie mi się wydaje że te starsze radia były zdecydowanie lepsze..

M.

Data: 2009-03-09 09:51:42
Autor: CeSaR
Alpine CDA-9884R - do użytkowników
Co do jakości dźwięku - to generalnie mi się wydaje że te starsze radia były zdecydowanie lepsze..

No właśnie - coś w tym jest. Byłem jakiś czas temu u gościa od którego kupowałem Alpinę i chciałem kupić kolejną bo ta poprzednia poszła do ludzi z samochodem. No i ku mojemu zdumieniu powiedział, że chętnie sprzeda ale tylko na moją odpowiedzialność bo obecne Alpiny nie grają.
W innym zakładzie, przy okazji rozmowy o czymśtam, trafiłem na dokładnie tą samą opinię.
No i faktycznie Alpiny nie kupiłem choć z powodów trochę innych niż wymienione powyżej.

Data: 2009-03-09 11:19:47
Autor: bratPit[pr]
[...]

hmm, a które radia obecnie grają? pozostaje Becker?
brat

Data: 2009-03-09 11:37:35
Autor: CeSaR
Alpine CDA-9884R - do użytkowników
hmm, a które radia obecnie grają? pozostaje Becker?

Nakamichi ma niezłą opinię co do dźwięku, gorzej z jakością - podobno dość często padają mechanicznie. Becker - nie wiem, nie interesowałem się - może warto? Dość drogi ale wygląda fajnie :-)
Dobre opinie słyszałem o wyższych modelach Kenwooda - trochę dziwne jak dla mnie bo akurat ta marka zawsze kojarzyła mi się jako co najwyżej środek.
Przestałem szukać dobrego radia kiedy okazało się że moje głośniki nie będą się mieścic w drzwi w Omedze bo maskownica jest za płytka a skok membrany za duży.

Ja

Data: 2009-03-09 12:15:30
Autor: bratPit[pr]
[...]

szczególnie Becker Mexico Retro :-) jest świetny ale ta cena... :/

Dobre opinie słyszałem o wyższych modelach Kenwooda - trochę dziwne jak dla mnie bo akurat ta marka zawsze kojarzyła mi się jako co najwyżej środek.

fakt, człowiek ode mnie z pracy kupił coś takiego za ca 500zł i rzeczywiście brzmi ładnie,

Przestałem szukać dobrego radia kiedy okazało się że moje głośniki nie będą się mieścic w drzwi w Omedze bo maskownica jest za płytka a skok membrany za duży.

w latach 90-tych dobry był Clarion ale upadł strasznie, m.in. mojemu koledze laser padł tuz po gwarancji i okazało się że to typowe,
brat

Data: 2009-03-09 12:25:11
Autor: CeSaR
Alpine CDA-9884R - do użytkowników
w latach 90-tych dobry był Clarion ale upadł strasznie, m.in. mojemu koledze laser padł tuz po gwarancji i okazało się że to typowe,

Buhahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!
A ja właśnie po wszystkich poszukiwaniach Clariona kupiłem :-)))))
Może u mnie laser nie padnie :-))) Jak narazie gra nieźle i generalnie jest OK.
Ma półtora roku a na ile jest gwarancja - nie wiem. Jak padnie to pójdzie w kosz i tyle.
Denerwuje mnie w nim tylko takie latające "coś" na wyświetlaczu - nie można tego wyłączyć.
Reszta - OK.

PJ

Data: 2009-03-09 18:46:33
Autor: aari^^^
Radio z kartą SD? (was: Alpine CDA-9884R - do użytkowników)
Dnia Mon, 9 Mar 2009 12:25:11 +0100, CeSaR powiedział:

A ja właśnie po wszystkich poszukiwaniach Clariona kupiłem :-)))))

Podepnę się, bo widzę, że wielu z Was ma już długie poszukiwania za sobą...
:)

Czy w ogóle są jakieś modele, dowolnej rozsądnej firmy posiadające, w cenie
dajmy na to 300-500zł posiadające wejście na kartę SD? Mogą nie posiadać
CD.

Widziałem tylko jakieś dwa Blaupunkty, ale kiepsko się prezentowały :(

--
Bright light is the end of the black light district.

Data: 2009-03-09 19:38:34
Autor: CeSaR
Radio z kartą SD? (was: Alpine CDA-9884R - do użytkowników)
Widziałem tylko jakieś dwa Blaupunkty, ale kiepsko się prezentowały :(

http://www.allegro.pl/item567907996_clarion_fb289rbt_wielka_nowosc_bluetooth_i_sd.html

Ten mi się podobał. W razie jakby co - aukcja nie jest moja :-)

Data: 2009-03-10 11:13:29
Autor: TK
Radio z kartą SD?
Dnia Mon, 9 Mar 2009 18:46:33 +0100, aari^^^ napisał(a):
[...]

Ja kupiłem sobie taki model: BP Brisbane SD48
http://www.blaupunkt.com/pl/7648001310_main.asp

Sprawia się dobrze, chociaż ze względu na stare głośniki nie wypowiem się o
jakości dźwięku. Z rzeczy, które można uznać za wadę:
- świecąca na niebiesko gałka, ;)
- czyta katalogi z karty w kolejności w jakiej zostały nagrane na kartę,
  ale podejrzewam, że w większości odtwarzaczy to norma.
- wyjście usb z tyłu odbiornika.
- części tagów nie czyta

Z plusów:
- niska cena
- pokrętło, a nie przyciski +/-
- czyta wszystkie moje mp3

Tutaj instrukcja:
http://fe0wap79.bosch.de/intershoproot/files/serviceDocuments/7648001310001_BA_PL.pdf Jak na moje skromne potrzeby jest wystarczający i jestem bardzo z niego
zadowolony.

--
Tomasz K.

Data: 2009-03-18 00:41:06
Autor: Michał
[...]

można "zrobić test" na czymś takim ;) (testowane - działa) http://www.allegro.pl/
item574245159_radio_medion_cd_mp3_usb_mmc_sd_wyprobuj_go.html

pozdrawiam.

Data: 2009-03-18 15:47:38
Autor: aari^^^
Radio z kartą SD?
Dnia Wed, 18 Mar 2009 00:41:06 +0000 (UTC),  Michał powiedział:

można "zrobić test" na czymś takim ;) (testowane - działa) http://www.allegro.pl/
item574245159_radio_medion_cd_mp3_usb_mmc_sd_wyprobuj_go.html

Przemyślę to i może się skuszę na taki test :)

Dziękuję wszystkim.

--
Bright light is the end of the black light district.

Data: 2009-03-09 20:14:50
Autor: bratPit
[...]

oby nie, nie życzę, rzeczony kolega opowiadał że obdzwonił wszystkie serwisy RTV i wszędzie mu mówili że laserów do tego modelu zamiennych nie produkują, gdy zadzwonił do serwisu autoryzowanego serwisant z nieskrywaną satusfakcją powiedział że takiego lasera poza nimi nie kupi... :/

Ma półtora roku a na ile jest gwarancja - nie wiem. Jak padnie to pójdzie w kosz i tyle.
Denerwuje mnie w nim tylko takie latające "coś" na wyświetlaczu - nie można tego wyłączyć.
Reszta - OK.

podziwiam Twoją odporność psychiczną, gdyby mi latały na wyświetlaczu delfinki utopiłbym takie radio w Wiśle wrr
brat

Data: 2009-03-09 21:46:03
Autor: CeSaR
Alpine CDA-9884R - do użytkowników
podziwiam Twoją odporność psychiczną, gdyby mi latały na wyświetlaczu delfinki utopiłbym takie radio w Wiśle wrr

W Omedze radio jest nisko - nie przeszkadza. A ten model ma odchylany panel i jeśli zaczyna mnie denerwować (b. rzadko) to odchylam go i jest OK.

Alpine CDA-9884R - do użytkowników