Alpine CDA-9884R - do użytkowników

Data: 2009-03-09 07:31:26
Autor: jacek2v
Alpine CDA-9884R - do użytkowników
On 8 Mar, 22:35, "Irokez" <henr...@op.pl> wrote:
Blaupunkt pozwala sie właczyć bez przekręconej stacyjki, po 1 godzinie
wyłacza się.

Mam Alpine CDA-9870R (to chyba to samo co znalazłeś, ale nie ma gałki
do głośności).
Tej opcji by "po godzinie się wyłączał" to nie znalazłem, ale i nie
szukałem :)

Czy ten Alpine też tak się da właczyć? Tez tak może działac? Nie mam pozycji
pośredniej w stacyjce tylko albo wyłaczony zapłon albo włączony..

Podłączyć by cały czas działał, da się bo tak miałem/mam.

> No i tak przy okazji.. czy duzo stracę na dźwięku w stosunku do
Blaupunkta -
bo tu mam taki miły, miekki nie drazniący dźwiek a jednoczesnie na tyle
mocny, że nie musze wymieniać oryginalnych głośników.

Moim zdaniem to ten Alpine jest lepszy od Blaupunkta, oczywiście
zależy do jakiej wersji się porównuje :) (ja miałem porównanie do
takiego z dolnej półki)
Ale ogólnie brzmienie jest więcej niż ok. Z doświadczenia wiem, że
ważniejsze jest jakie masz głośniki.

Jacek

Data: 2009-03-09 20:46:59
Autor: Irokez
Użytkownik "jacek2v" <jacek2v@gmail.com> napisał w wiadomości news:84a2fd82-b2be-4c52-abb1-

> [...]

takiego z dolnej półki)
Ale ogólnie brzmienie jest więcej niż ok. Z doświadczenia wiem, że

No to zobaczymy. Juz kupione, w weekend bedę miał w rękach.

Co do dźwieku - miałem Blaupunkta London RDM-169 i był miodzio.. gdyby nie to, że panel nie zciagany (karta kodowa) i targałem całego kloca to bym nie zmienił na CD50, bo ten gra gorzej.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2009-03-13 12:28:17
Autor: jacek2v
On 9 Mar, 20:46, "Irokez" <henr...@op.pl> wrote:
No to zobaczymy. Juz kupione, w weekend bedę miał w rękach.

Daj znać jak gra :)

Pzdr
Jacek

Data: 2009-03-14 18:00:39
Autor: Irokez
Użytkownik "jacek2v" <jacek2v@gmail.com> napisał w wiadomości news:13b929d4-9606-4a1b-bda4-5bec19409835j35g2000yqh.googlegroups.com...

No to zobaczymy. Juz kupione, w weekend bedę miał w rękach.

Daj znać jak gra :)

Miodzio, Blau CD50 wymieka :)
Tylko że przy okazji okazuje się że oryginalne głośniki także wymiękają.

Guzik MUTE to nieporozumienie, łepek od szpilki taki. Szybciej klepnę pause.
Ktos pisał że pokretło lekko sie wciska i zamiast zgłośnić to podbija sie basy czy to co tam się wciśnie. Na razie tego problemu nie mam, może kwestia wysoko zamontowanego radia.

Niestety wyłączona stacyjka = wyłaczone radio. Trzeba poprzepinać kable aby grało a i tak nie będzie działać jak w Blaupunkcie. Ciekawe kurcze czemu poskąpili na takiej funkcjonalności.

Radio czulsze niż w moim starym CD50 ale też przy słabej stacji potrafi ją złapać z jakimś świszczącym zakłuceniem. No cóż, Digiceiver Blaupunkta lepiej pod tym względem się zachowuje.

Płyty CD ładnie czyta, USB także czyta bez problemu i szybciutko (podłaczyłem Sandiska Cruzer Micro 2GB na pół metrowym przedłużaczu, w komplecie nie ma a z radia wystaje może 10cm).

No to teraz jakieś głośniki 165mm trzeba sobie kupić, może Hertz DCX165, może Helix DB 62.1...
Szkoda że nie udało mi się nigdzie znaleźć do przesłuchania Helix DB 62.1, a DB 52 jakie były jakoś tak w porównaniu do czegokolwiek innego w pobliżu strasznie stłumione grały na tym samym radiu i głośności (tweetery były podłączone).

Pozdrawiam.

--
Irokez
AR 156 2.4JTD