Alpine CDA-9884R - do użytkowników

Data: 2009-03-18 00:46:20
Autor: Michał
Alpine CDA-9884R - do użytkowników
Umiera mi Blaupunkt Casablanca CD50 (już trochę ma), szukałem w zamian nowego ale to co widze po marketach to w tym segmencie Blaupunkt się jakościowo raczej osłabił (jakieś dziwne sliskie plastiki, przyciski takie niepewne, zamiast DigiCeiver jest zwykły tuner Codem).

To mnie ciekawi, co to jest i jaka jest róznica ?
  DigiCeiver vs Codem ?

Aha i czy może jest jakiś standard podłączania tych pilotów
do radia co są obok kierownicy (np. w renówkach)? czy to każy ma dowolnie ?

pozdrawiam.

Data: 2009-03-18 17:35:06
Autor: Irokez
Użytkownik " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gppg8s$3dh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Digiceiver jest tunerem z obróbka cyfrową sygnału. Zaraz za gniazdkiem antenowym jest przetwarzany sygnał na pośrenią 10.7MHz i to już wchodzi na kość gdzie po zamianie A/C jest już obrabiane w pełni cyfrowo.
Na analog sygnał audio przerabiany jest dopiero przed końcówkami mocy.
Mamy więc przy okazji zaawansowane DSP w radiu a co za tym idzie duże możliwości manipulowania dźwiękiem.

Codem to zwykły analogowy tuner i analogowa obróbka, proste radyjka.

Aha i czy może jest jakiś standard podłączania tych pilotów
do radia co są obok kierownicy (np. w renówkach)? czy to każy ma dowolnie ?

Niestety co kraj to obyczaj.

--
Irokez

Data: 2009-03-18 17:38:49
Autor: Irokez
Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości news:gpr7rr$7bl$1news.onet.pl...
[...]

O tutaj jest trochę http://continentalimports.com/digiceivertech.html

Reszty poszukaj

--
Irokez

Data: 2009-03-21 20:42:12
Autor: Michał
> [...]
>
> Codem to zwykły analogowy tuner i analogowa obróbka, proste radyjka.

Dzięki,
czyli zeby radio było ok to jeszcze warto znać producenta kostki
wzmacniacza i pomimo no-name będzie dobrze grało ;) ?

na mojego mediona nie narzekam :), dźwięk całkiem całkiem dobry...
ale głośność jest cyfrowo wzmacniacz ma ją na stałe :)

pozdrawiam.

Data: 2009-03-22 10:37:43
Autor: Irokez
Użytkownik " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq3jf4$4fv$1inews.gazeta.pl...

Dzięki,
czyli zeby radio było ok to jeszcze warto znać producenta kostki
wzmacniacza i pomimo no-name będzie dobrze grało ;) ?

Niezupełnie, ale cos w tym jest...
Sąsiad przytargał jakiegoś marketowca, dumne 4x 50W na nim. Zaglądam do środka (przyniósł do naprawy bo nie grało) a tam kostka 4x 7W bodajrze. Zwykłe 4 kanały bez układu mostkowego. Skad im sie wzieło to 50W nie mam pojęcia. Grało jak stary Wiraż.

na mojego mediona nie narzekam :), dźwięk całkiem całkiem dobry...
ale głośność jest cyfrowo wzmacniacz ma ją na stałe :)

Medion nie jest taki zły o ile sie trafi na działający.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Alpine CDA-9884R - do użytkowników