Alpy 2008 - relacja spisana

Data: 2009-05-17 16:33:48
Autor: Franz
Alpy 2008 - relacja spisana
Hejjj!

Pod adresem http://wfs.cba.pl/Alpy08/Alpy08.html jest już zamieszczona relacja z obu zeszłorocznych alpejskich wypadów.
W części drugiej znalazły się ferraty na Seemauer (Hochschwab) oraz w Allgaeuer Alpen (okolice Oberstdorf). Oprócz nich - również zwykłe wędrówki, także w Lechtaler Alpen oraz Schladminger Tauern (część Niskich Taurów). Jeśli ktoś chce przejść bezpośrednio do opisu części drugiej, to podaję link: http://wfs.cba.pl/Alpy08/Antrakt.html

<Dalej już ścieżką - chwilę grzbietem, a potem w lewo w kierunku bliskiego już schroniska. Nie dochodząc do niego, wybieram skrót w dolinę i po chwili wspólnie już z głównym szlakiem zakosami szybko tracę wysokość. Kiedy przechodzę w pobliżu trasy kolejki towarowej do schroniska, widzę dwie osoby jadące w zawieszonej platformie. Cóż, różne towary dostarcza się do schronisk...

Poniżej Vordere Wildenalpe łączę się z moim wariantem podejściowym i przed siedemnastą jestem już przy wozie. Zwyczajowe piwko i rozkładam stolik, krzesełko, robię sobie kawkę, sięgam po ciastka. Do sąsiedniego auta wracają akurat trzej panowie od lustracji i wymieniamy uśmiechy, kiedy z knajpy Schwendle wychodzi facet w stroju kelnera z aparatem fotograficznym i uwiecznia na kolejnych fotkach mnie, rejestrację samochodu, butlę z kuchenką, parującą, pyszną kawę... Czuję się rozbawiony, chociaż chyba nie to było jego celem. Wymieniamy uwagi na temat kelnera-fotografa; panowie wzruszają ramionami, stwierdzając, żebym się nie przejmował dziwnym zachowaniem niektórych ludzi, a ja kwituję zdarzenie zdaniem, że pewnie wkrótce w gospodzie zawisną moje zdjęcia z komentarzem: "To jedyna lepsza kawa od serwowanej w naszej knajpie". >

--
Pozdrawiam,
Franz

Alpy 2008 - relacja spisana