Alpy

Data: 2009-08-20 10:47:06
Autor: Mystik
Alpy
Cześć

Użytkownik " mixokret" <mixokret@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6j15q$27i$1inews.gazeta.pl...

Zasugerowano mi że 1-dynkę moge średnio wynająć za 40 Euro.
Czy ta cena jest realna??

Jak najbardziej. Może się udać nawet taniej.

Czy nie ma problemu z noclegiem na 1 noc?

Jeżeli miejsca w ogóle są, to nie ma problemu z jedną nocą.
Niestety to czy miejsca są, okazuje się zwykle na miejscu. Bo wystarczy jakiś lokalny jarmark itp. i robi się kicha.
Miejsce znajdziesz dużo łatwiej w dzień powszedni, niż w weekend, kiedy to Niemcy i Austriacy jeżdżą z rowerami po całych alpach.

Sprawa jest pilna bo w sobotę wyjeżdżam.

No to tylko pogratulować.
Ja wróciłem w zeszły czwartek. Było miodzio :).

pozdrawiam

Alpy