Alpy

Data: 2009-08-21 00:30:35
Autor: dr_lukasz
Alpy
Jestem właśnie po powrocie z traski.

Jeśli chodzi o Austrie to nie ma problemów z pokojami na jedną noc
cena 15-20 EU (np.Erhwald jest tam też fajna restauracyjka z klimatem
Tyrolskim i robrym jedzeniem którą mogę polecić jak będziesz
zainteresowany). Trasa do miejscowości jest malownicza z miłymi
zakrętasami na oswojenie i fajnie się tam zatrzymać na 2 dni i sobie
tam pojeździć.
Przy granicy z Szwajcarią i Włochami jest CAŁA MASA hotelików
dedykowanych dla motocykli. Ceny podobne, a zatrzymuje się masa ludzi
na moto z różnych krajów. Pamiętaj że w Austrii jest 5 tras extra
płatnych (koszto 13EU za dwie mańki a 11 za jedną, czy jakoś tak)
Winieta na Autostrady bodaj 4,9 EU.
Jeśli chodzi o Szwajcarię to nie zatrzymywałem się tam na noc więc nie
pomogę. Przejeżdzałem przez St. Moritz w kierunku Chavenna i Lecco. W
okresie którym ja byłem wiele miejscówek było opchanych na maxa.
Generalnie Włosi raczej nie mają prywatnych kwater (ciężko się z nimi
spotkać), więc we włoszech tylko namiocik i wypad na plażę (gdzieś
gdzie moto będzie na widoku). Do dwóch nocy Carabinieri nawet nie
zwrócą Ci uwagi, możesz robić dzikusa (pewnie powyżej też nic nie
zrobią jak nikt się nie upomni). Unikaj miejsc do jedzenia z napisem
Restorante. Skasują cie od 3-5 EU za osobę przy stoliku tylko dlatego
że usiadłeś. Acha i coś na co ja się wkurzałem. U nich sjesta jest,
nazwijmy to dynamiczna. Tzn każdy ma inną i przeważnie kiedy chce...
Jakby coś Cię interesowało to dawaj znać na priv. Jestem po powrocie z
podobnej trasy więc coś tam pamiętam.

dr Lukasz

On Aug 20, 10:23 am, " mixokret" <mixok...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Czołem
Mam raptem 7-8 dni czasu i chciałbym się wybrać w Alpy na moto.
Interesuje mnie średnia cena noclegów w Austrii, Szwajcarii i Włoszech.

Alpy