Alpy Julijskie

Data: 2009-03-20 12:40:25
Autor: Beniowa
Alpy Julijskie

Użytkownik "Maciek Kruszyna" <maciej.kruszyna@gmail.com> napisał w wiadomości news:643262b6-4034-4dca-8a95-51c50b88bcc9j39g2000yqn.googlegroups.com...
Witam,
Mam do Was pytanie: Czy był ktos może w alpach na Słowenii? Chcieliśmy
jechać tam z żoną w wakacje ale zastanawiamy się czy to nie są zbyt
trudne góry, tzn. czy nie ma szlaków typu: Orla Perć. Szukamy raczej
bezpiecznych (w miarę bezpiecznych) szlaków, chociaż nie koniecznie
łatwych.

Ja bym dodal ze swej strony, ze taka rzecz, ktora mi zapadla w pamieci to dosc znaczne wysokosci wzgledne np. z Bohinja w rejon 7 Jezior Triglavskich (a nie jest to jakos szczegolnie wysokie miejsce), to ok. 1700 m roznicy poziomow, a robi sie to w jeden dzien. W Tatrach te wysokosci wzgledne sa jednak nizsze (po prawdzie, to wiele beskidzkich miejsc ma wysokosci wzgledne porownywalne z tatrzanskimi np. taka Radziejowa ma).

Pozdrawiam, Beniowa

Alpy Julijskie