Alpy Karnijskie: Hohe Warte

Data: 2011-06-11 17:16:59
Autor: Franz
Alpy Karnijskie: Hohe Warte
Hejjj!

Pod adresem http://wfs.hostei.com/Dolom10/Dolom10.html zamieściłem fotki z ferraty Dwudziestusześciu na Hohe Warte (Mte Coglians).
Start ze strony włoskiej, od rif. Tolazzi przez przełęcz Wolayer do podnóża ściany po stronie austriackiej, ferrata 26 na szczyt i powrót na włoską stronę do rif. Tolazzi.

Data: 2011-08-07 23:16:16
Autor: Franz
Dolomity Karnijskie: ferrata dei Cinquanta
Pod adresem http://wfs.hostei.com/Dolom10/Dolom10.html dołożyłem fotki z ferraty Pięćdziesięciu na Cimę di Robianco oraz Creton di Culzei w Dolomitach Karnijskich.

Start z Piana di Casa w Val Pesarina, dojście do rif De Gasperi, potem ładną sentiero attrezzato Corbelini do początku ferraty. Ferrata jest długa i ciekawa. Następnie zejście z głęboko wciętej szczerbiny diabelnie kruchym żlebem do schroniska i powrót.
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2011-08-16 10:15:48
Autor: Franz
Dolomity Karnijskie: ferrata dei Cinquanta
Na koniec wędrówek po Dolomitach Karnijskich dołożyłem pod adresem http://wfs.hostei.com/Dolom10/Dolom10.html fotki z podwójnej ferraty Cassiopea na Torrione Comici, uzupełnione dodatkowo o migawki ze spaceru na trasie Andrazza - rif. Flaiban-Pacherini - Passo del Mus - Passo di Suola - Forc. La Sidon.

Data: 2011-09-08 15:22:10
Autor: Franz
Dolomity: Cadini di Misurina
Pod adres http://wfs.hostei.com/Dolom10/Dolom10.html (aktualnie na koniec menu) wrzuciłem fotki z trasy: Pian dei Spiriti - Forc.del Diavolo - rif.Fratelli Fonda-Savio - (via ferrata Merlone) - Cima Cadin - (via ferrata Merlone) - Passo dei Tocci - (via ferrata Bonacossa) - Pian dei Spiriti.

Data: 2011-09-12 23:28:19
Autor: Franz
Dolomity: Grupa Marmolady - dwa trzytysięczniki w cieniu królowej
Pod adres http://wfs.hostei.com/Dolom10/Dolom10.html (aktualnie na koniec menu) wrzuciłem fotki z trasy: Malga Ciapela - Passo Ombrettola - Sasso Vernale - Passo Ombrettola - krótka ferrata na szlaku 650 - Cima d'Ombretta - Passo Ombretta - Malga Ciapela.

Data: 2011-10-06 17:07:20
Autor: Franz
Dolomity: Pale di San Martino
Pod adres http://wfs.hostei.com/Dolom10/Dolom10.html (aktualnie na koniec menu) wrzuciłem fotki z trasy w północnej częsci tej grupy: Gares - Passo del Mulaz - Passo delle Farangole - Banca delle Fede - Gares.

Data: 2011-10-14 18:31:20
Autor: Franz
Na skraju Dolomitów: Catena dei Lagorai
Pod adres http://wfs.hostei.com/Dolom10/Dolom10.html (aktualnie na koniec menu) wrzuciłem fotki z trasy w grupie Catena dei Lagorai, wchodzącej w skład Fleimstaler Alpen. Grupa ta leży bezpośrednio na południe od Latemaru i na zachód od Pale di San Martino. Przebieg trasy: Valmaggiore - Lago Brutto - Forc. di Valmaggiore - Cima di Cece - Lago di Cece - Valmaggiore.

Data: 2011-11-07 19:58:24
Autor: Franz
Dolomity: grupy Puez i Odle
Pod adres http://wfs.hostei.com/Dolom10/Dolom10.html na koniec menu wrzuciłem fotki z trasy w grupach Puez oraz Odle.

Przebieg trasy: Val di Longiaru (Campilltal - Zwischenkofel-Alm - Puez-Joch - Rif. Puez - Forc. Nivea - Piz Duleda - Forc. de la Roa - Kreuzjoch - Val di Longiaru.