Alpy Stubajskie (Stubaier Alpen) - kwietniowe fotki

Data: 2009-05-01 00:31:46
Autor: Franz
Alpy Stubajskie (Stubaier Alpen) - kwietniowe fotki
Hejjj!

Pod adresem http://wfs.w.of.pl/Stubai09/Stubai09.html zamieściłem fotki z krótkiego wypadu w austriackie Alpy. Stanowiliśmy parę mieszaną,
jako, że ja człapałem w rakietach, a Bercik sunął na nartach. Zawsze zdążył się zdrzemnąć, zanim dotarłem na dół.
Oparcie stanowiło schronisko Amberger, powyżej Gries.

Na stronce są odnośniki do innych moich alpejskich tras, gdyby jednak kogoś zainteresowały konkretnie Alpy Stubajskie, to jest jeszcze zimowy
wyjazd sprzed dwóch lat: http://wfs.freehost.pl/Stubai06/Stubai06.html oraz kilka ferratek, a także wejście na najwyższy szczyt Zuckerhuetl w
ramach letniego wypadu: http://wfs.freehost.pl/Alpy06/Alpy06.html.
--
Pozdrawiam,
Franz

Alpy Stubajskie (Stubaier Alpen) - kwietniowe fotki