Alpy: ferrata Tajakante w Mieminger Kette

Data: 2009-08-13 22:27:17
Autor: Franz
Alpy: ferrata Tajakante w Mieminger Kette
Hejjj!

Pod adresem http://wfs.w.of.pl/Alpy09/Alpy09.html umieściłem fotki z trasy w Mieminger Kette. Łańcuch ten znajduje się w Austrii, bezpośrednio na południe od gór Wetterstein (znanych głównie z najwyższego szczytu Niemiec - Zugspitze).
Trasa obejmuje podejście z Ehrwald do jeziora Seeben i wyżej do początku ferraty, przejście ferratą Tajakante oraz powrót z Vorderer Tajakopf do Ehrwald.

Mam natomiast pewien problem. Jako że dostaję czasem prośbę o zamieszczanie więcej fotek z samej ferraty, czasem z widoków z ferraty, więc próbuję zawsze znaleźć jakiś kompromis. Tym razem - eksperymentalnie - rozdzieliłem te dwa aspekty. W każdej z tych dwóch odsłon próbowałem zejść z ilością fotek do niezbędnego minimum, jednak w sumie dają one 40 sztuk. Gdybym miał max 30, to mógłbym je zmieścić w jednej odsłonie.
Jeśli macie jakieś propozycje, które fotki wyciąć, to chętnie uwzględnię głos większości.
--
Pozdrawiam,
Franz

Alpy: ferrata Tajakante w Mieminger Kette