[Wyprawy] Alpy w marcu - relacja

Data: 2010-04-04 10:16:40
Autor: Michał Wolff
[Wyprawy] Alpy w marcu - relacja
Zapraszam na moją stronę na relację z marcowego wypadu w Alpy. Trasa
nie za długa, ale za to bardzo intensywna, trochę pogodowej
przeplatanki - ale jak na marzec nie trafiłem jeszcze tak źle,
wspaniała słoneczna pogoda jaką miałem w Dolomitach drugiego dnia i
widoki, które dzięki temu miałem okazję zobaczyć - zostaną w mojej
pamięci na długo.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-04-04 21:34:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[Wyprawy] Alpy w marcu - relacja
Michał Wolff bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Oszukisto! Pisałeś, że relacja będzie za dwa tygodnie, a nie już teraz!
Kurna, jak tu człowiek ma pracować...
;-))

Data: 2010-04-04 22:30:34
Autor: R.Madejski
Michał Wolff wrote:
[...]

Ta strona rozwala! Fantastyczne wojaże! Zdradź jaką masz pracę, która pozwala na tyle wolnego?

RM

Data: 2010-04-04 23:15:08
Autor: szaman
[Wyprawy] Alpy w marcu - relacja
Michał Wolff wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

Ehh...
I uśmiech przplatany z nutką przyjaznej zazdrości:)

BArtek

Data: 2010-04-05 00:45:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[Wyprawy] Alpy w marcu - relacja
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
I uśmiech przplatany z nutką przyjaznej zazdrości:)

Taa... A w ręce Szaman dzierży widelec i gotów jest go zaaplikować
Michałowi w plecy... ;-)

Data: 2010-04-05 05:33:57
Autor: Michał Wolff
Alpy w marcu - relacja
Próbować samemu koledzy :))
Nie zwalać na robotę, brak czasu itd.
Tak naprawdę nie potrzeba aż tak wiele czasu czy wielkich przygotowań
by się na taki wyjazd wybrać. Kosztowny i upierdliwy  jest może moment
zbierania ekwipunku sakwiarsko-turystycznego, ale gdy go już mamy - to
wyskoczyć nawet kawałek dalej za granicę to nie jest wielki ani
kosztowny wyczyn. Mieszkając na Śląsku macie nawet sporo lepiej niż
ja, takie 2-3 dniowe wypadziki z namiotem kosztować będą grosze, a da
się przejechać ładny kawałek Polski czy Czech i Słowacji.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-04-06 18:43:40
Autor: piecia aka dracorp
Alpy w marcu - relacja
Dnia Mon, 05 Apr 2010 05:33:57 -0700, Michał Wolff napisał(a):

Próbować samemu koledzy :))
Nie zwalać na robotę, brak czasu itd. Tak naprawdę nie potrzeba aż tak
wiele czasu czy wielkich przygotowań by się na taki wyjazd wybrać.
Kosztowny i upierdliwy  jest moĹźe moment zbierania ekwipunku
[...]
No właśnie ten początek trochę boli. A mnie ostatnio coraz bardziej boli moja szosówka. Coraz poważniej rozglądam się nad wymianą na jakiegoś treka/crosa itp aby móc jeździć na dużych kołach i móc przymocować sakwy
+bagaĹźnik.

Pozostaje jeszcze samozaparcie żeby to robić. Bo ja siebie jakoś nie wyobrażam aby spał w namiocie w śniegu. A na zdjęciach było go trochę.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-04-07 01:31:55
Autor: Mateusz
Alpy w marcu - relacja
On 5 Kwi, 14:33, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
[...]

Zgadzam się w 100%. A można wiedzieć skąd właściwie jesteś ? ja
mieszkam w Katowicach i mam stałą miejscówkę w Brennej (domek) -
zawsze to jakoś bliżej na Czechy albo Słowację. Chętnie bym sobie
odświeżył tamte tereny w jakiś weekend. Z tego co widzę, to ty z
MadManem ujeżdzasz trochę, ale może mógłbym się podpiąć ;-) ?

Data: 2010-04-05 07:43:28
Autor: kml

Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:c4935974-d7f9-4266-9e9b-e284e4227291w17g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

*_*

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Data: 2010-04-05 10:02:15
Autor: Mateusz
[...]

http://picasaweb.google.pl/wilku150/MarcoweAlpy2010?authkey=Gv1sRgCJ_osYjM9uyepQE#5456227719499096002

latem_jest_lepiej ;-)

http://www.enduro.idl.pl/alpy2007/imagepages/image251.html

Data: 2010-04-05 03:39:12
Autor: Marek
Alpy w marcu - relacja
Lepiej - gorzej,,, bez określenia kryteriów wartościowania to bardzo
subiektywne. Ale na pewno bardziej "fotogenicznie" i łatwiej :).

--
Marek

Data: 2010-04-10 07:09:05
Autor: MichałG
Michał Wolff pisze:
[...]

wow.... wspaniałe! brak słow!  Tonale dla mnie istnialo tylko narciarsko.... ;)

Przy okazji:
http://tinyurl.com/y23zb4g
http://picasaweb.google.com/lh/photo/6m0LahaCZezp35aaDMGioA?feat=directlink

Chyba zatrzymaliśmy sie pod tym samym drzewem..... ;) ;)
Od Złotego Gronia podjazd jest równie ciekawy....

pozdrawiam
Michał

Data: 2010-04-12 01:58:43
Autor: Michał Wolff
Alpy w marcu - relacja
On 11 Kwi, 23:19, " " <ch...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Tak z ciekawości - jakiego używasz śpiwora?

Puchowy Yeti 450g.