[Wyprawy] Alpy w marcu - relacja

Data: 2010-04-04 21:34:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[Wyprawy] Alpy w marcu - relacja
Michał Wolff bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Zapraszam na moją stronę na relację z marcowego wypadu w Alpy. Trasa
nie za długa, ale za to bardzo intensywna, trochę pogodowej
przeplatanki - ale jak na marzec nie trafiłem jeszcze tak źle,
wspaniała słoneczna pogoda jaką miałem w Dolomitach drugiego dnia i
widoki, które dzięki temu miałem okazję zobaczyć - zostaną w mojej
pamięci na długo.

Oszukisto! Pisałeś, że relacja będzie za dwa tygodnie, a nie już teraz!
Kurna, jak tu człowiek ma pracować...
;-))

[Wyprawy] Alpy w marcu - relacja