[Wyprawy] Alpy w marcu - relacja

Data: 2010-04-04 22:30:34
Autor: R.Madejski
[Wyprawy] Alpy w marcu - relacja
Michał Wolff wrote:
Zapraszam na moją stronę na relację z marcowego wypadu w Alpy. Trasa
nie za długa, ale za to bardzo intensywna, trochę pogodowej
przeplatanki - ale jak na marzec nie trafiłem jeszcze tak źle,
wspaniała słoneczna pogoda jaką miałem w Dolomitach drugiego dnia i
widoki, które dzięki temu miałem okazję zobaczyć - zostaną w mojej
pamięci na długo.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Ta strona rozwala! Fantastyczne wojaże! Zdradź jaką masz pracę, która pozwala na tyle wolnego?

RM

[Wyprawy] Alpy w marcu - relacja