Data: 2010-12-08 14:40:29 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Alternator KIA SPORTAGE | |
Chopy, dzięki wszystkim za sugestie i pomysły co może być, gdzie, i jak.
Byłem u kolesia z miernikiem, alternator sprawny, żadnych podgrzewaczy nie ma, tylko świece żarowe grzeją po uruchomieniu silnika jeszcze około 7-10 min w zależności od temperatury silnika. Dzisiaj jest lekko na plusie wiec grzały około 5-6 min, ale podejrzewam że jak było -14 to pewnie potrafiły 10min i dłużej. Dla tego wyładował akumulator na kilku km przebiegach do i z pracy. Kiepska sprawa dla tych z takim patentem na krótkie miejskie przebiegi. Jak by u mnie był taki patent, to zaraz bym kombinował jakiś wyłącznik tych świec w kabinie. Jeszcze raz dzięki i życzę wszystkim wzorcowego 14,4 na klemach :) -- Krzysiek |
|
Data: 2010-12-08 15:22:05 | |
Autor: J.F. | |
Alternator KIA SPORTAGE | |
On Wed, 08 Dec 2010 14:40:29 +0100, Krzysztof 45 wrote:
Byłem u kolesia z miernikiem, alternator sprawny, żadnych podgrzewaczy nie ma, tylko świece żarowe grzeją po uruchomieniu silnika jeszcze około 7-10 min w zależności od temperatury silnika. Kiepska sprawa dla tych z takim patentem na krótkie miejskie przebiegi. Mozna jeszcze pisac petycje do p-o-slow zeby w ciagu dnia nie trzeba miec swiatel wlaczonych stojac w korku. Albo wyrobic sobie zwyczaj lekkiego gazowania na swiatlach. J. |
|
Data: 2010-12-08 15:30:36 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Alternator KIA SPORTAGE | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:8v4vf6hcem5p0bdep5cbjaallf6ujhnjv84ax.com... Albo wyrobic sobie zwyczaj lekkiego gazowania na swiatlach. ale jazda na podówjnym gazie też została zabroniona przez posłów... P -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka |
|
Data: 2010-12-08 16:10:21 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Alternator KIA SPORTAGE | |
J.F. napisał(a):
Mozna jeszcze pisac petycje do p-o-slow zeby w ciagu dnia nie trzeba miec swiatel wlaczonych stojac w korku. Albo wyrobic sobie zwyczaj lekkiego gazowania na swiatlach.To nic nie da. Czy ma włączone światła czy nie, wartość na mierniku była prawie taka sama. Co do gazowania, stwierdziłem że wystarczy podnieść mu nieznacznie obroty, tak na moje oko około 500-600 i woltomierz skoczył z 12,5 na prawie 13,5-13,8V A to już ładuje aku. Zaproponowałem mu podkręcenie linki gazu, by wolne obroty nie spadały do takich jakie ma teraz, tylko były te 500-600 wyżej i będzie miał nieznacznym kosztem ON full prądu na zimnym silniku. Ale co on z tym zrobi to nie wiem. Ważne że jest świadomy tego co żre mu tyle prądu. -- Krzysiek |
|
Data: 2010-12-08 19:54:13 | |
Autor: Rafal Osobka | |
Alternator KIA SPORTAGE | |
Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał(a):
J.F. napisał(a): -- |
|
Data: 2010-12-13 22:33:01 | |
Autor: Jaroslaw Berezowski | |
Alternator KIA SPORTAGE | |
Dnia Wed, 08 Dec 2010 14:40:29 +0100, Krzysztof 45 napisaĹ(a):
Kiepska sprawa dla tych z takim patentem na krĂłtkie miejskie przebiegi.Moze niech wykombinuje sobie ogrzewanie postojowe silnika na prad z gniazdka? Silniczek cieply rano do rozruchu. -- Jaroslaw "jaros" Berezowski |