Alternator - co lepsze nowy zamiennik czy regeneracja?

Data: 2018-01-15 16:07:49
Autor: Yogi\(n\)
Alternator - co lepsze nowy zamiennik czy regeneracja?

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a5cba52$0$5157$65785112news.neostrada.pl...
Pacjent YarisI D4D

Czy ta dzisiejsza chińszczyzna się do czegoś nadaje czy lepiej regenerować oryginalny alternator.
Bardziej zależy mi na jakości niż na cenie jak już samochód i tak stoi kilka dni w warsztacie.

Dwa razy wymieniałem, zawsze na regenerowany. Raz trwało to tydzień, poprzez warsztat, za drugim razem samodzielnie zawiozłem do gościa zajmującego się regeneracją takich rzeczy i zrobił na drugi dzień. Koszt ok 150 PLN, mniejszy od chińszczyzny o ok 50-60. Oba pojedzily po 3-4 lata, aż do sprzedaży samochodów, bez najmniejszych problemów. Ale było to ponad 10 lat temu, teraz może być drożej.

Regenerowałbym znowu, gdyby zaszła taka potrzeba.

--
Yogi(n)

Alternator - co lepsze nowy zamiennik czy regeneracja?