Alternator - co lepsze nowy zamiennik czy regeneracja?

Data: 2018-01-17 09:00:51
Autor: Budzik
Alternator - co lepsze nowy zamiennik czy regeneracja?
Użytkownik z z@z.pl ...

Pacjent YarisI D4D

Czy ta dzisiejsza chińszczyzna się do czegoś nadaje czy lepiej regenerować oryginalny alternator.
Bardziej zależy mi na jakości niż na cenie jak już samochód i tak stoi kilka dni w warsztacie.

Nie wiem jak w przypadku alternatorów ale podejrzewam ze podobnie jak z rozrusznikami.
Regenerowany oryginał - ciagnie ładnych pare lat. Cena 150-200zł.
Chinczyk - roku nie wytrzymal i jeszcze były problemy z gwarancja.
Oryginał kosztuje circa 600

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

Alternator - co lepsze nowy zamiennik czy regeneracja?