Data: 2010-06-01 10:56:10 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
Witam,
no i stało się to co stało się już wcześniej, odpaliłem moto i usłyszałem to stukanie co wtedy, rozkręciłem i identycznie jak wcześniej śrupka urwała się tak samo jak wtedy, więc mam podejrzenie iż nie jest to problem tych śrubek. Ma ktoś pomysł co zrobić z tym fantem? Bo to już drugi alternator.... Dla przypomnienia - na wałku alternatora jest wieloklin na który wkładany jest zabierak który to jest wciskany w gumowe sprzęgło w napędzie alternatora (podobnie jak tylne koło). Nie wiem co może być powodem tej usterki. Czy po prostu ten zabierak dostaje minimalnych luzów (bo np. jest ze słabszego stopu?) co w konsekwencji prowadzi do ukręcenia śruby? Śruba jest wkręcana przez podkładkę. Nie chcę kupować już kolejnego alternatora bo jest duże prawdopodobieństwo, że skończy tak samo. Przyjaciółko pomóż! -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-01 11:01:19 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 1 Cze, 19:56, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
[...]http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/%5BZX1200-C2%5D%20-- %20%5BBALANCER%5D.gif Chodzi o 42034A, 92002, 92151 - po prawej od alternatora. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-01 20:17:07 | |
Autor: Ivam | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:81249971-6759-4697-920a-f05ed0b095a7@o1g2000vbe.googlegroups.com...
http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/%5BZX1200-C2%5D%20-- %20%5BBALANCER%5D.gif Fajnie, ze podales linka. Sruby juz nie wykrecisz prawda? Jak sie ukrecila - zaraz przy lbie, czy glebiej? Masz jakies oznaczenia lbie sruby? (np. klasa wytrzymalosci). Jak wyglada wieloklin na alternatorze i zabieraku? Nie jest objechany, albo czy nie widac sladow uderzen - najpewniej na koncu walka alternatora. Nie wiesz czy sruba byla wkrecana na kleju czy nie? W ktora strone sie obraca sie wal i jaki gwint (lewy czy prawy) miala ta sruba? Bo moze po prostu sie wykreca z czasem. Jak wygladaja gumy zabieraka - jakies uszkodzenia, slady zuzycia widoczne? -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-01 11:31:20 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 1 Cze, 20:17, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
No właśnie nie mam zielonego pojęcia jak ją wykręcić, ukręcone jest zaraz na początku gwintu - jakieś 2-3, może 4mm poniżej czoła wałka. Coś tam jest na niej, za chwile przejde się po nią to napiszę. Jak wyglada wieloklin na alternatorze i zabieraku? Nie jest objechany, alboNie widać uszkodzeń ani na jednym ani na drugim, ale jest luz ruszając zabierakiem, może coś ok 0.5mm, może troszkę więcej. Śruba jest wkręcana na kleju - niestety. Z serwisówki - "The coupling bolt has right-hand threads and turn the bolt counterclockwise", czyli gwint prawy. Jak wygladaja gumy zabieraka - jakies uszkodzenia, slady zuzycia widoczne?Gumy wyglądają w porządku i zabierak wchodzi na nie ciasno także nie są wybite. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-01 20:46:58 | |
Autor: Ivam | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d80f657b-d0a8-4fa1-b3e2-fe04edc7346f@o4g2000vbo.googlegroups.com...
No właśnie nie mam zielonego pojęcia jak ją wykręcić, ukręcone jest Dobre wykretaki i cos do zablokowania wirnika, zeby sie nie obralac. Wzglednie mozesz podgrzac troche opalarka (zalezy od kleju - niektore puszczaja po podgrzaniu), albo probowac wiercic wierlem lewym. Ale to tym bardziej dziwne, ze nie przy samym lbie. Nie widać uszkodzeń ani na jednym ani na drugim, ale jest luz ruszając Ale skoro sruba sie w srodku uwalila, to nie luz zabieraka. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-01 13:47:31 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 1 Cze, 20:46, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Właśnie rozkręcam ten altek który popsuł mi się wcześniej i jak narazie mam problem z jego rozpołowieniem. Ale to tym bardziej dziwne, ze nie przy samym lbie.Uwaliła się w miejscu gdzie już może ruszać się na boki - zaraz tam gdzie się zaczyna gwint w wałku. To jaki masz pomysł? Docelowo zrobię chyba tak, że wymienię łożyska i simmeringi i zabierak umocuję jakoś na stałe bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-01 23:04:54 | |
Autor: Ivam | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cec785e2-f1ec-4d2f-9148-7e628fd13c98@j9g2000vbp.googlegroups.com...
Uwaliła się w miejscu gdzie już może ruszać się na boki - zaraz tam Aaa... to moze byc luz;) To jaki masz pomysł? Wez rozbierz, potem wymien te lozyska, poogladaj wielowypust (czy nie jest mocno zuzyty), sprawdz srube w jakiej klasie byla wykonana, kup mocniejsza i wkrec na kleju. Zapisz stan licznika i daj znac ile wytrzyma mocniejsza sruba;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-02 08:33:05 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-01, Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Srupka wyglada tak:UwaliĹa siÄ w miejscu gdzie juĹź moĹźe ruszaÄ siÄ na boki - zaraz tam http://img690.imageshack.us/img690/1929/image093xn.jpg http://img31.imageshack.us/img31/5796/image092we.jpg -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 12:32:46 | |
Autor: KJ SiĹa SĹĂłw | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
AZ pisze:
Srupka wyglada tak: zajebista srubka. IMO to najwyrazniej musi byc tam jakas gatunkowa sruba 8.8 czy cos. Urywa sie bo moze byla z castoramy poprzednia i ostatnia. To co tam zostalo w srodku to lekko bol, trza nawiercic pod wykretak i wykrecic. Wartaloby gwint wewnatrz walka poprawic narzynka. KJ |
|
Data: 2010-06-02 10:36:07 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, KJ SiĹa SĹĂłw <KJ@noway.com> wrote:
Dzieki, tez mi sie podoba. To byla srupka wkrecona przez jakiegos pana chinczyka w fabryce KHI. Na biurku mam poprzedni alternator w ktorym stalo sie to samo i po tym kupilem drugi kompletny ze srupka wkrecona przez pana chinczyka. To co tam zostalo w srodku to lekko bol, trza nawiercic pod wykretak i wykrecic. Wartaloby gwint wewnatrz walka poprawic narzynka.No i tak zrobie, gdzie w Waw dostac dobre srupki? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 10:38:43 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Tfu, japonczyka :-)[...] pana chinczyka w fabryce KHI [...] -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 12:43:31 | |
Autor: KJ SiĹa SĹĂłw | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
AZ pisze:
To byla srupka wkrecona przez jakiegos pana chinczyka w fabryce KHI. Na acha, no to moze KHI nie docenilo przyspieszen i przeciazen w winklu pod takiego kierowce jak Ty ? Albo jest jakas wada fabryczna w Twoim egzemplarzu przez ktora jebie sie srupka - nie mam pojecia - gwint w walku jest za krotki sruba sie opiera o dno otworu a to co na niej pracuje majac troche luzu meczy ta srubke az sie oslabi i urwie - takie tam preclowe pierd...nie. No i tak zrobie, gdzie w Waw dostac dobre srupki? fabory ? KJ |
|
Data: 2010-06-02 10:49:06 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, KJ SiĹa SĹĂłw <KJ@noway.com> wrote:
Noooo napewno :-) Albo jest jakas wada fabryczna w Twoim egzemplarzu przez ktora jebie sie srupka - nie mam pojecia - gwint w walku jest za krotki sruba sie opiera o dno otworu a to co na niej pracuje majac troche luzu meczy ta srubke az sie oslabi i urwie - takie tam preclowe pierd...nie.Odwierce moze dzisiaj to ze srodka i bede patrzyl, ja mam egzemplarz 2003 - padlo w zeszlym roku przy 33kkm, kupilem altek z roku 2002 - po szczotkach wygladal na mniej jezdzonego niz moj, padlo teraz przy 46kkm... Tylko jaka tam mam srupke prosic? Mocna? Supermocna?No i tak zrobie, gdzie w Waw dostac dobre srupki? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 15:56:53 | |
Autor: Ivam | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:hu5cv2$fpi$2@node1.news.atman.pl...
Tylko jaka tam mam srupke prosic? Mocna? Supermocna? Jak powiesz, ze ma byc stalowa mocna i Ci dadza cos na czym jest napisane np. 8.8 to ich wysmiej. http://www.iprodukcja.pl/wymiarowanie/klasy_wytrzymalosci_srub.html IMHO szukaj 12.9. Jak nie znajdziesz to wal na priva z danymi (skok i srednica) to Ci kupie w pewnym sklepie. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-02 12:50:58 | |
Autor: Don Pedro | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
AZ pisze:
No i tak zrobie, gdzie w Waw dostac dobre srupki? MoĹźesz zadzwoniÄ np. tu: Technika ZamocowaĹ SPIN S.j. +48 (22) 612 26 16 ul. Fieldorfa 49 WARSZAWA 04-125 Polska Nawet jak nie bÄdÄ mieli to powiedzÄ , gdzie szukaÄ. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-06-02 14:02:36 | |
Autor: de Fresz | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 2010-06-02 12:36:07 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:
No i tak zrobie, gdzie w Waw dostac dobre srupki? Asmet w (chyba jeszcze) Jerozolimskich. http://www.asmet.com.pl/kontakt.htm Mają jakościowe. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-06-02 00:41:26 | |
Autor: marider | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
AZ pisze:
Witam, A moze sprzedaj to moto i zamien na cos co sie nie psuje? "Kawasaki to padaki" ;) Pzdr -- marider Wsciekla (ex) R1 + dodatki http://tinyurl.com/yvjtdk |
|
Data: 2010-06-02 07:05:09 | |
Autor: Tytus | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
Siemka
***Użytkownik "marider" A moze sprzedaj to moto i zamien na cos co sie nie psuje? "Kawasaki to padaki" ;) He he to juz tylko kwesia czasu :) Pomimo ze milosc jest slepa... -- Tytus żółta motorynka |
|
Data: 2010-06-02 07:25:13 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, Tytus <tytus1@gazeta.pl> wrote:
No way. Kwacker ma u mnie dozywocie, jakas srupka to nie powod zeby sprzedawac tak wspaniale moto :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 09:30:49 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
Siemka
"AZ" No way. Kwacker ma u mnie dozywocie, jakas srupka to nie powod zeby sprzedawac tak wspaniale moto :-) Z naciskiem na dozywocie - wlasnie kiedy jakas srupka siem urwie i wpadnie n.p. do cylindrow czy skrzyni -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-06-02 11:10:32 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
AZ napisaĹ(a):
No way. Kwacker ma u mnie dozywocie Jego dozywocie? No to juz niedugo ;-) -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2010-06-02 09:29:48 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Spokojnie, jeszcze troche pojezdzi :-) Hondom sie napewno nieNo way. Kwacker ma u mnie dozywocie skalam... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 09:06:13 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
Siemka
***Użytkownik "AZ" wcześniej śrupka urwała się tak samo jak wtedy, więc mam podejrzenie iż nie jest to problem tych śrubek. Srupka jakosciowa byla??? czy meblowkret??? -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-06-02 14:36:23 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-01 19:56, AZ pisze:
Witam, Czy poprzednio wymieniales alternator z zabierakiem czy bez ? Uwala Ci srube 92151 ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-02 12:38:21 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Wymienialem z zabierakiem i sruba wkrecona w fabryce, sprawdzilem jedynie szczotki. Tak uwala srube 92151. Masz jakies pomysly? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 15:05:28 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-02 14:38, AZ pisze:
On 2010-06-02, Kuczu<qczu666@gmail.com> wrote: Tak. Albo druga czesc zabieraka ma bicie albo lancuch napedzajacy alternator jest za mocno naciagniety. Ma on jakas regulacje naciagu ? Generalnie cos mocno ciagnie zabierak i stad uwala srube. I nie mozna monotwac zbyt twardej sruby bo to wlasnie ja ma zerwac a nie rozpieprzyc alternator. Dobrze rozumiem ze na tym samym walku jest rozrusznik ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-02 13:20:17 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Bicie - w sensie pojawia sie nieosiowosc wzgledem zabieraka alternatora? Naciag lancucha reguluje napinacz ze sprezyna i blokada naciagu. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic i ewentualnie poprawic zeby wiecej sie to nie zdarzalo. Z drugiej strony jest tam gumowe sprzeglo wiec powinno kompensowac chyba takie luzy? Alternatora nie da sie zle zamontowac - tzn. nieosiowo. Rozrusznik to inna bajka, pedzi poprzez bendiks kosz sprzegla. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 13:23:53 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Bicie - w sensie pojawia sie nieosiowosc wzgledem zabieraka alternatora?Z tego lancucha pedzony jest jeszcze walek wyrownowazajacy. No i druga sprawa to taka ze walek zabieraka alternatora jest dodatkowo na gumowym sprzegle. http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/%5BZX1200-C2%5D%20-- %20%5BBALANCER%5D.gif Jedyne co jeszcze daje do myslenia to wlasnie to gumowe sprzeglo walka zabieraka - na powyzszym rysunku bylo montowane inne w rocznikach '02 - czyzby pozniej cos poprawili? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 13:27:24 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
A jednak nie, faktycznie rozrusznik jest na tym samym lancuchu a na walku alternatora jest jego sprzeglo. -- Artur |
|
Data: 2010-06-02 15:37:42 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-02 15:20, AZ pisze:
Bicie - w sensie pojawia sie nieosiowosc wzgledem zabieraka alternatora? Wystarczy ze bedzie nie do konca okragly :) Naciag lancucha reguluje napinacz ze sprezyna i blokada naciagu. No to sprawdz napiecie lancucha. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic i ewentualnie poprawic zeby wiecej sie to Niekoniecznie. Alternatora nie da sie zle zamontowac - tzn. nieosiowo. Wszystko sie da :)
Juz wiesz ze nie :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-02 13:43:06 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Zwalajac pokrywe sprzegla i ogladajac bebechy? No i co bedzie oznaczac zaNaciag lancucha reguluje napinacz ze sprezyna i blokada naciagu. mocno? No tak ale czy w tym wypadku cos to zmienia? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 21:14:00 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-02 15:43, AZ pisze:
No tak ale czy w tym wypadku cos to zmienia? Szczerze mowiac trzeba by to obejrzec na zywo. Z fiszek niewiele wynika. Moze jakis schemat montazowy masz gdzies narysowany ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-02 12:32:19 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 2 Cze, 21:14, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
No właśnie nie bardzo. Śrupka odwiercona, okazało się, że była mięciutka jak kaczuszka, wkręce jakąś jakościową i zobaczymy. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 22:06:53 | |
Autor: Ivam | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7fee4860-0526-4d84-b499-993d30d9fa29@q23g2000vba.googlegroups.com...
Śrupka odwiercona, okazało się, że była mięciutka jak kaczuszka, Wez jeszcze sprawdz ten lancuszek i jesli od tego napedzany jest tez walek wyrownowazajacy to czy na nim nie pojawil sie jakis luz? Nie wiem jak jest lozyskowany i gdzie jest montowany, ale jesli na nim byloby cos nieteges to i z lancuchem moglyby sie jaja dziac. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-02 22:08:44 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-02 21:32, AZ pisze:
Ĺrupka odwiercona, okazaĹo siÄ, Ĺźe byĹa miÄciutka jak kaczuszka, A ja nadal twierdze ze dwa razy ta sama awaria to nie przypadek. Nie wkrecaj nic twardszego niz 8.8. Lepiej stracic srube niz urwac alternator. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-02 13:31:48 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 2 Cze, 22:08, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Ale co polecasz sprawdzić? Łożyskowanie wałka alternatora/rozrusznika, w sensie czy jest osiowość? Zabierak względem otworu w karterze był osiowo i nie miał luzów. Czy śruba nie mogłaby się urywać w przypadku pojawienia się luzu na wieloklinie, czy ruchy przód/tył na wieloklinie który trzyma ta śruba nie powodowałby urwania łba? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 22:46:32 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-02 22:31, AZ pisze:
Ale co polecasz sprawdziÄ? ĹoĹźyskowanie waĹka alternatora/rozrusznika, Powtorze sie ale bez obejrzenia tego w calosci mozna tylko wrozyc z fusow. Zabierak wzglÄdem otworu w karterze byĹ osiowo Ale stwierdziles to tylko wzrokowo czy sprawdzales sumiennie czy nie ma bicia ? Bo to wcale nie musi byc widoczne i dopiero wprawienie calosci w obroty pozwala na jednoznaczne stwierdzenia. i nie miaĹ luzĂłw. Czy Ĺruba nie mogĹaby siÄ urywaÄ w przypadku Watpie. To by musialy byc spore uderzenia ktore by bylo czuc i slychac. Ja Ci dobrze zycze i mam nadzieje ze wymiana sruby pozwoli Ci pojezdzic jeszcze wiele tys. km. Ale, powtarzam, ta sama usterka powtarzajaca sie drugi raz w ciagu paru miesiecy wskazuje ze jest cos nie halo. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-02 14:08:41 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 2 Cze, 22:46, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
http://img375.imageshack.us/img375/1039/83229993.jpg http://img96.imageshack.us/img96/1839/42677665.jpg http://img267.imageshack.us/img267/4264/62072437.jpg http://img412.imageshack.us/img412/4550/92208693.jpg http://img17.imageshack.us/img17/8356/96139845.jpg To wszystkie zdjęcia jakie są w serwisówce obrazujące całe ustrojstwo. Narazie tylko wzrokowo, uruchomić raczej tego nie ma jak bez alternatora bo będzie pluło olejem. Jak już śruba się urwie to są uderzenia jakby młotkiem ktoś walił w karter, po włączeniu świateł cichną i się zastanawiam czy ten wieloklin jest pasowany tak luźno z tym czy to już jest po wybiciu się. Gdyby było to fabrycznie tak pasowane to przy skręceniu śrubą ruchów tego nie dałoby się słychać. Ja Ci dobrze zycze i mam nadzieje ze wymiana sruby pozwoli Ci pojezdzicDzięki. Btw. kojarzysz może po co w łożysku na zewnątrz jest taki brzuchaty pierścien? http://img59.imageshack.us/img59/5158/52692348.jpg widać to tutaj na przykład. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 14:16:11 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 2 Cze, 23:08, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Łożysko owe ma oznaczenie 6002DG6 (NSK). -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-03 00:24:27 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-02 23:16, AZ pisze:
On 2 Cze, 23:08, AZ<artur.zabron...@gmail.com> wrote: Prawdopodobnie ustala lozysko w gniezdzie. Dziala jak swego rodzaju zabezpieczenie przed wysuwaniem sie lozyska. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-03 00:43:33 | |
Autor: Tytus | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
Siemka
*** "Kuczu" Watpie. To by musialy byc spore uderzenia ktore by bylo czuc i slychac. Ja Ci dobrze zycze i mam nadzieje ze wymiana sruby pozwoli Ci pojezdzic jeszcze wiele tys. km. Ale, powtarzam, ta sama usterka powtarzajaca sie drugi raz w ciagu paru miesiecy wskazuje ze jest cos nie halo. Ja to odwiercalem i ogladalem - i dla mnie sprawa jest jasna. Wieloklin zarowno na walku jak i w otworze nie jest utwardzany - rzekl bym jest ulepionu z gownolitu. Dostal luzu pomiedzy i sruba, ktora ma za zadanie zabezpieczyc przed zsuwaniem sie kola napedowego dostala nowe zadanie - byc odporna na mikro odkrecanie/dokrecanie takie udarowe. A ze byl to drewnowkret z ikea lub odrzut kontroli jakosci w BMW to se pecla. Na szczescie dala sie odwiercic i wykrecic - teraz nalezy uzyc stosownego loktajta na polaczenia wielowypustowe i srupki choc 9,9 i problem powinien zniknac. Ale co z tego, zapewne pojawi sie kilka kolejnych. -- Tytus şóĹta motorynka |