Data: 2010-06-01 11:01:19 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 1 Cze, 19:56, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
[...]http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/%5BZX1200-C2%5D%20-- %20%5BBALANCER%5D.gif Chodzi o 42034A, 92002, 92151 - po prawej od alternatora. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-01 20:17:07 | |
Autor: Ivam | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:81249971-6759-4697-920a-f05ed0b095a7@o1g2000vbe.googlegroups.com...
http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/%5BZX1200-C2%5D%20-- %20%5BBALANCER%5D.gif Fajnie, ze podales linka. Sruby juz nie wykrecisz prawda? Jak sie ukrecila - zaraz przy lbie, czy glebiej? Masz jakies oznaczenia lbie sruby? (np. klasa wytrzymalosci). Jak wyglada wieloklin na alternatorze i zabieraku? Nie jest objechany, albo czy nie widac sladow uderzen - najpewniej na koncu walka alternatora. Nie wiesz czy sruba byla wkrecana na kleju czy nie? W ktora strone sie obraca sie wal i jaki gwint (lewy czy prawy) miala ta sruba? Bo moze po prostu sie wykreca z czasem. Jak wygladaja gumy zabieraka - jakies uszkodzenia, slady zuzycia widoczne? -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-01 11:31:20 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 1 Cze, 20:17, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
No właśnie nie mam zielonego pojęcia jak ją wykręcić, ukręcone jest zaraz na początku gwintu - jakieś 2-3, może 4mm poniżej czoła wałka. Coś tam jest na niej, za chwile przejde się po nią to napiszę. Jak wyglada wieloklin na alternatorze i zabieraku? Nie jest objechany, alboNie widać uszkodzeń ani na jednym ani na drugim, ale jest luz ruszając zabierakiem, może coś ok 0.5mm, może troszkę więcej. Śruba jest wkręcana na kleju - niestety. Z serwisówki - "The coupling bolt has right-hand threads and turn the bolt counterclockwise", czyli gwint prawy. Jak wygladaja gumy zabieraka - jakies uszkodzenia, slady zuzycia widoczne?Gumy wyglądają w porządku i zabierak wchodzi na nie ciasno także nie są wybite. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-01 20:46:58 | |
Autor: Ivam | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d80f657b-d0a8-4fa1-b3e2-fe04edc7346f@o4g2000vbo.googlegroups.com...
No właśnie nie mam zielonego pojęcia jak ją wykręcić, ukręcone jest Dobre wykretaki i cos do zablokowania wirnika, zeby sie nie obralac. Wzglednie mozesz podgrzac troche opalarka (zalezy od kleju - niektore puszczaja po podgrzaniu), albo probowac wiercic wierlem lewym. Ale to tym bardziej dziwne, ze nie przy samym lbie. Nie widać uszkodzeń ani na jednym ani na drugim, ale jest luz ruszając Ale skoro sruba sie w srodku uwalila, to nie luz zabieraka. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-01 13:47:31 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 1 Cze, 20:46, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Właśnie rozkręcam ten altek który popsuł mi się wcześniej i jak narazie mam problem z jego rozpołowieniem. Ale to tym bardziej dziwne, ze nie przy samym lbie.Uwaliła się w miejscu gdzie już może ruszać się na boki - zaraz tam gdzie się zaczyna gwint w wałku. To jaki masz pomysł? Docelowo zrobię chyba tak, że wymienię łożyska i simmeringi i zabierak umocuję jakoś na stałe bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-01 23:04:54 | |
Autor: Ivam | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cec785e2-f1ec-4d2f-9148-7e628fd13c98@j9g2000vbp.googlegroups.com...
Uwaliła się w miejscu gdzie już może ruszać się na boki - zaraz tam Aaa... to moze byc luz;) To jaki masz pomysł? Wez rozbierz, potem wymien te lozyska, poogladaj wielowypust (czy nie jest mocno zuzyty), sprawdz srube w jakiej klasie byla wykonana, kup mocniejsza i wkrec na kleju. Zapisz stan licznika i daj znac ile wytrzyma mocniejsza sruba;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-02 08:33:05 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-01, Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Srupka wyglada tak:UwaliĹa siÄ w miejscu gdzie juĹź moĹźe ruszaÄ siÄ na boki - zaraz tam http://img690.imageshack.us/img690/1929/image093xn.jpg http://img31.imageshack.us/img31/5796/image092we.jpg -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 12:32:46 | |
Autor: KJ SiĹa SĹĂłw | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
AZ pisze:
Srupka wyglada tak: zajebista srubka. IMO to najwyrazniej musi byc tam jakas gatunkowa sruba 8.8 czy cos. Urywa sie bo moze byla z castoramy poprzednia i ostatnia. To co tam zostalo w srodku to lekko bol, trza nawiercic pod wykretak i wykrecic. Wartaloby gwint wewnatrz walka poprawic narzynka. KJ |
|
Data: 2010-06-02 10:36:07 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, KJ SiĹa SĹĂłw <KJ@noway.com> wrote:
Dzieki, tez mi sie podoba. To byla srupka wkrecona przez jakiegos pana chinczyka w fabryce KHI. Na biurku mam poprzedni alternator w ktorym stalo sie to samo i po tym kupilem drugi kompletny ze srupka wkrecona przez pana chinczyka. To co tam zostalo w srodku to lekko bol, trza nawiercic pod wykretak i wykrecic. Wartaloby gwint wewnatrz walka poprawic narzynka.No i tak zrobie, gdzie w Waw dostac dobre srupki? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 10:38:43 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Tfu, japonczyka :-)[...] pana chinczyka w fabryce KHI [...] -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 12:43:31 | |
Autor: KJ SiĹa SĹĂłw | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
AZ pisze:
To byla srupka wkrecona przez jakiegos pana chinczyka w fabryce KHI. Na acha, no to moze KHI nie docenilo przyspieszen i przeciazen w winklu pod takiego kierowce jak Ty ? Albo jest jakas wada fabryczna w Twoim egzemplarzu przez ktora jebie sie srupka - nie mam pojecia - gwint w walku jest za krotki sruba sie opiera o dno otworu a to co na niej pracuje majac troche luzu meczy ta srubke az sie oslabi i urwie - takie tam preclowe pierd...nie. No i tak zrobie, gdzie w Waw dostac dobre srupki? fabory ? KJ |
|
Data: 2010-06-02 10:49:06 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, KJ SiĹa SĹĂłw <KJ@noway.com> wrote:
Noooo napewno :-) Albo jest jakas wada fabryczna w Twoim egzemplarzu przez ktora jebie sie srupka - nie mam pojecia - gwint w walku jest za krotki sruba sie opiera o dno otworu a to co na niej pracuje majac troche luzu meczy ta srubke az sie oslabi i urwie - takie tam preclowe pierd...nie.Odwierce moze dzisiaj to ze srodka i bede patrzyl, ja mam egzemplarz 2003 - padlo w zeszlym roku przy 33kkm, kupilem altek z roku 2002 - po szczotkach wygladal na mniej jezdzonego niz moj, padlo teraz przy 46kkm... Tylko jaka tam mam srupke prosic? Mocna? Supermocna?No i tak zrobie, gdzie w Waw dostac dobre srupki? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 15:56:53 | |
Autor: Ivam | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:hu5cv2$fpi$2@node1.news.atman.pl...
Tylko jaka tam mam srupke prosic? Mocna? Supermocna? Jak powiesz, ze ma byc stalowa mocna i Ci dadza cos na czym jest napisane np. 8.8 to ich wysmiej. http://www.iprodukcja.pl/wymiarowanie/klasy_wytrzymalosci_srub.html IMHO szukaj 12.9. Jak nie znajdziesz to wal na priva z danymi (skok i srednica) to Ci kupie w pewnym sklepie. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-02 12:50:58 | |
Autor: Don Pedro | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
AZ pisze:
No i tak zrobie, gdzie w Waw dostac dobre srupki? MoĹźesz zadzwoniÄ np. tu: Technika ZamocowaĹ SPIN S.j. +48 (22) 612 26 16 ul. Fieldorfa 49 WARSZAWA 04-125 Polska Nawet jak nie bÄdÄ mieli to powiedzÄ , gdzie szukaÄ. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-06-02 14:02:36 | |
Autor: de Fresz | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 2010-06-02 12:36:07 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:
No i tak zrobie, gdzie w Waw dostac dobre srupki? Asmet w (chyba jeszcze) Jerozolimskich. http://www.asmet.com.pl/kontakt.htm Mają jakościowe. -- Pozdrawiam de Fresz |