Data: 2010-06-02 14:36:23 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-01 19:56, AZ pisze:
Witam, Czy poprzednio wymieniales alternator z zabierakiem czy bez ? Uwala Ci srube 92151 ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-02 12:38:21 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Wymienialem z zabierakiem i sruba wkrecona w fabryce, sprawdzilem jedynie szczotki. Tak uwala srube 92151. Masz jakies pomysly? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 15:05:28 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-02 14:38, AZ pisze:
On 2010-06-02, Kuczu<qczu666@gmail.com> wrote: Tak. Albo druga czesc zabieraka ma bicie albo lancuch napedzajacy alternator jest za mocno naciagniety. Ma on jakas regulacje naciagu ? Generalnie cos mocno ciagnie zabierak i stad uwala srube. I nie mozna monotwac zbyt twardej sruby bo to wlasnie ja ma zerwac a nie rozpieprzyc alternator. Dobrze rozumiem ze na tym samym walku jest rozrusznik ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-02 13:20:17 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Bicie - w sensie pojawia sie nieosiowosc wzgledem zabieraka alternatora? Naciag lancucha reguluje napinacz ze sprezyna i blokada naciagu. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic i ewentualnie poprawic zeby wiecej sie to nie zdarzalo. Z drugiej strony jest tam gumowe sprzeglo wiec powinno kompensowac chyba takie luzy? Alternatora nie da sie zle zamontowac - tzn. nieosiowo. Rozrusznik to inna bajka, pedzi poprzez bendiks kosz sprzegla. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 13:23:53 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Bicie - w sensie pojawia sie nieosiowosc wzgledem zabieraka alternatora?Z tego lancucha pedzony jest jeszcze walek wyrownowazajacy. No i druga sprawa to taka ze walek zabieraka alternatora jest dodatkowo na gumowym sprzegle. http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/%5BZX1200-C2%5D%20-- %20%5BBALANCER%5D.gif Jedyne co jeszcze daje do myslenia to wlasnie to gumowe sprzeglo walka zabieraka - na powyzszym rysunku bylo montowane inne w rocznikach '02 - czyzby pozniej cos poprawili? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 13:27:24 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
A jednak nie, faktycznie rozrusznik jest na tym samym lancuchu a na walku alternatora jest jego sprzeglo. -- Artur |
|
Data: 2010-06-02 15:37:42 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-02 15:20, AZ pisze:
Bicie - w sensie pojawia sie nieosiowosc wzgledem zabieraka alternatora? Wystarczy ze bedzie nie do konca okragly :) Naciag lancucha reguluje napinacz ze sprezyna i blokada naciagu. No to sprawdz napiecie lancucha. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic i ewentualnie poprawic zeby wiecej sie to Niekoniecznie. Alternatora nie da sie zle zamontowac - tzn. nieosiowo. Wszystko sie da :)
Juz wiesz ze nie :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-02 13:43:06 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
On 2010-06-02, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Zwalajac pokrywe sprzegla i ogladajac bebechy? No i co bedzie oznaczac zaNaciag lancucha reguluje napinacz ze sprezyna i blokada naciagu. mocno? No tak ale czy w tym wypadku cos to zmienia? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 21:14:00 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-02 15:43, AZ pisze:
No tak ale czy w tym wypadku cos to zmienia? Szczerze mowiac trzeba by to obejrzec na zywo. Z fiszek niewiele wynika. Moze jakis schemat montazowy masz gdzies narysowany ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-02 12:32:19 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 2 Cze, 21:14, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
No właśnie nie bardzo. Śrupka odwiercona, okazało się, że była mięciutka jak kaczuszka, wkręce jakąś jakościową i zobaczymy. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 22:06:53 | |
Autor: Ivam | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7fee4860-0526-4d84-b499-993d30d9fa29@q23g2000vba.googlegroups.com...
Śrupka odwiercona, okazało się, że była mięciutka jak kaczuszka, Wez jeszcze sprawdz ten lancuszek i jesli od tego napedzany jest tez walek wyrownowazajacy to czy na nim nie pojawil sie jakis luz? Nie wiem jak jest lozyskowany i gdzie jest montowany, ale jesli na nim byloby cos nieteges to i z lancuchem moglyby sie jaja dziac. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-02 22:08:44 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-02 21:32, AZ pisze:
Ĺrupka odwiercona, okazaĹo siÄ, Ĺźe byĹa miÄciutka jak kaczuszka, A ja nadal twierdze ze dwa razy ta sama awaria to nie przypadek. Nie wkrecaj nic twardszego niz 8.8. Lepiej stracic srube niz urwac alternator. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-02 13:31:48 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 2 Cze, 22:08, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Ale co polecasz sprawdzić? Łożyskowanie wałka alternatora/rozrusznika, w sensie czy jest osiowość? Zabierak względem otworu w karterze był osiowo i nie miał luzów. Czy śruba nie mogłaby się urywać w przypadku pojawienia się luzu na wieloklinie, czy ruchy przód/tył na wieloklinie który trzyma ta śruba nie powodowałby urwania łba? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 22:46:32 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-02 22:31, AZ pisze:
Ale co polecasz sprawdziÄ? ĹoĹźyskowanie waĹka alternatora/rozrusznika, Powtorze sie ale bez obejrzenia tego w calosci mozna tylko wrozyc z fusow. Zabierak wzglÄdem otworu w karterze byĹ osiowo Ale stwierdziles to tylko wzrokowo czy sprawdzales sumiennie czy nie ma bicia ? Bo to wcale nie musi byc widoczne i dopiero wprawienie calosci w obroty pozwala na jednoznaczne stwierdzenia. i nie miaĹ luzĂłw. Czy Ĺruba nie mogĹaby siÄ urywaÄ w przypadku Watpie. To by musialy byc spore uderzenia ktore by bylo czuc i slychac. Ja Ci dobrze zycze i mam nadzieje ze wymiana sruby pozwoli Ci pojezdzic jeszcze wiele tys. km. Ale, powtarzam, ta sama usterka powtarzajaca sie drugi raz w ciagu paru miesiecy wskazuje ze jest cos nie halo. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-02 14:08:41 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 2 Cze, 22:46, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
http://img375.imageshack.us/img375/1039/83229993.jpg http://img96.imageshack.us/img96/1839/42677665.jpg http://img267.imageshack.us/img267/4264/62072437.jpg http://img412.imageshack.us/img412/4550/92208693.jpg http://img17.imageshack.us/img17/8356/96139845.jpg To wszystkie zdjęcia jakie są w serwisówce obrazujące całe ustrojstwo. Narazie tylko wzrokowo, uruchomić raczej tego nie ma jak bez alternatora bo będzie pluło olejem. Jak już śruba się urwie to są uderzenia jakby młotkiem ktoś walił w karter, po włączeniu świateł cichną i się zastanawiam czy ten wieloklin jest pasowany tak luźno z tym czy to już jest po wybiciu się. Gdyby było to fabrycznie tak pasowane to przy skręceniu śrubą ruchów tego nie dałoby się słychać. Ja Ci dobrze zycze i mam nadzieje ze wymiana sruby pozwoli Ci pojezdzicDzięki. Btw. kojarzysz może po co w łożysku na zewnątrz jest taki brzuchaty pierścien? http://img59.imageshack.us/img59/5158/52692348.jpg widać to tutaj na przykład. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-02 14:16:11 | |
Autor: AZ | |
Alternator - powtórka z rozrywki | |
On 2 Cze, 23:08, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Łożysko owe ma oznaczenie 6002DG6 (NSK). -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-03 00:24:27 | |
Autor: Kuczu | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
W dniu 2010-06-02 23:16, AZ pisze:
On 2 Cze, 23:08, AZ<artur.zabron...@gmail.com> wrote: Prawdopodobnie ustala lozysko w gniezdzie. Dziala jak swego rodzaju zabezpieczenie przed wysuwaniem sie lozyska. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-03 00:43:33 | |
Autor: Tytus | |
Alternator - powtĂłrka z rozrywki | |
Siemka
*** "Kuczu" Watpie. To by musialy byc spore uderzenia ktore by bylo czuc i slychac. Ja Ci dobrze zycze i mam nadzieje ze wymiana sruby pozwoli Ci pojezdzic jeszcze wiele tys. km. Ale, powtarzam, ta sama usterka powtarzajaca sie drugi raz w ciagu paru miesiecy wskazuje ze jest cos nie halo. Ja to odwiercalem i ogladalem - i dla mnie sprawa jest jasna. Wieloklin zarowno na walku jak i w otworze nie jest utwardzany - rzekl bym jest ulepionu z gownolitu. Dostal luzu pomiedzy i sruba, ktora ma za zadanie zabezpieczyc przed zsuwaniem sie kola napedowego dostala nowe zadanie - byc odporna na mikro odkrecanie/dokrecanie takie udarowe. A ze byl to drewnowkret z ikea lub odrzut kontroli jakosci w BMW to se pecla. Na szczescie dala sie odwiercic i wykrecic - teraz nalezy uzyc stosownego loktajta na polaczenia wielowypustowe i srupki choc 9,9 i problem powinien zniknac. Ale co z tego, zapewne pojawi sie kilka kolejnych. -- Tytus şóĹta motorynka |