Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?

Data: 2017-07-31 20:30:39
Autor: LordBluzg(R)
Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
W dniu 2017-07-31 o 19:44, Pszemol pisze:
Ktoś się tu bawił w użycie samochodowego alternatora
do budowy małej "elektrowni" wiatrowej?

I pewnie jeszcze nie przeczytałeś żadnego info na ten temat w necie, znaczy poza grupą :D

Dobre.

....a tematu AMERYKANEK pewnie nawet nie liznąłeś a to taka popularna sprawa w USA.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-31 19:47:25
Autor: Pszemol
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

No nie? :-)

...a tematu AMERYKANEK pewnie nawet nie liznąłeś a to taka popularna sprawa w USA.

Jakiego tematu?? Tematu Amerykanek?

Data: 2017-07-31 22:16:02
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-07-31 o 21:47, Pszemol pisze:

...a tematu AMERYKANEK pewnie nawet nie liznąłeś a to taka popularna
sprawa w USA.

Jakiego tematu?? Tematu Amerykanek?

A napisałem POLEK? Kurde, nie zauważyłem.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-31 21:55:38
Autor: Pszemol
[...]

Amerykanek nie liznąłem, to fakt... kilka Polek się jednak trafiło ;-)

Data: 2017-07-31 22:38:00
Autor: LordBluzg(R)
[...]

No dobra, bo jak widać inteligencją nie grzeszysz i nie rozmawiamy o kanapach czy płci przeciwnej. Zrobię to dla ciebie/za ciebie.

http://bfy.tw/D8Rq :)
--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-31 21:55:39
Autor: Pszemol
[...]

Za mnie?? Ty piszesz wieloznacznie, z zagadkami, i ja niby mam coś
rozszyfrowywać?

Dobre :-))

Data: 2017-08-01 00:15:27
Autor: LordBluzg(R)
Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
"Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:olo90q$4pr$3dont-email.me
[...]

Kurwajak? Na grupie o samochodach rozmawiamy głównie o kanapach. OK. Na tylnej kanapie liżesz Amerykanki. Pasi :]

No fakt, osoba pozbawiona defaultowego IQ traktuje to jak zagadkę :)

Dobre :-))

Nie, standrd :)

--
LordBluzg(R)(TM)
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

Data: 2017-07-31 23:59:39
Autor: Pszemol
[...]

Mówimy tu o bardzo wielu rzeczach... :-)

Na przykład - bardzo niedawno - wymsknęła Ci się publicznie sugestia abym
ja Ci zrobił loda... zrozumiałem więc, że teraz próbujesz szczęścia z
dziewczynami, Amerykankami. Przepraszam za nieporozumienie :-)

Data: 2017-08-01 10:05:57
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-08-01 o 01:59, Pszemol pisze:
[...]

Widzisz, ja nawet wiem z czym Ci się kojarzy taki kształt loda :)
http://icecreamireland.com/wp-content/uploads/2013/09/SpinningCone1.gif

No ale głodnemu chleb na mysli :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-01 06:47:20
Autor: Pszemol
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message news:olpcqg$2of$1mx1.internetia.pl...
[...]

Chyba Tobie się kojarzy, bo to Ty chciałeś abym ja Ci loda robił :-P :-D

Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?