Alternatywa dla Big Mamuta

Data: 2011-12-24 23:27:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Alternatywa dla Big Mamuta
Witam!
Przymierzam do kupna śpiwora. Na oku mam "Big Mamut" firmy Sportex.
Kosztuje on 560zł i tak się zastanawiam, czy w tej cenie znajdę coś
lepszego?

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-24 17:34:28
Autor: Marek
Alternatywa dla Big Mamuta
Mam ten śpiwór i uważam, że na nasze zimy to dobra inwestycja. Ale
pomyśl o Salewie Diadem Pro. Trzy wersje tego śpiwora w dobrej cenie
można dostać tutaj: http://tiny.pl/hj7js
Niestety, to w USA, więc cenę podnosi koszt sprowadzenia. No i trzeba
trochę poczekać.
A z krajowej produkcji - warto przejrzeć ofertę Robert's i Eksplo.

--
Marek

Data: 2011-12-25 08:21:33
Autor: Doczu
Alternatywa dla Big Mamuta
W dniu 2011-12-25 02:34, Marek pisze:
A z krajowej produkcji - warto przejrzeć ofertę Robert's i Eksplo.

Cumulusa i Yeti takoĹź.
Obecnie ciężko jest czegoś nie wybrać.

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2011-12-25 12:00:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Alternatywa dla Big Mamuta
Doczu, Sun, 25 Dec 2011 08:21:33 +0100, pl.rec.gory:
W dniu 2011-12-25 02:34, Marek pisze:
A z krajowej produkcji - warto przejrzeć ofertę Robert's i Eksplo.

Cumulusa i Yeti takoż.

Ale to nie ta klasa cenowa, przynajmniej w kwestii śpiworów zimowych :-(

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-26 20:44:07
Autor: kokeshi
Alternatywa dla Big Mamuta
On 2011-12-25 8:21 AM, Doczu wrote:

  > Cumulusa i Yeti takoĹź.

  RĂłwnieĹź na Małachowskiego warto rzucić okiem.

  pzdr,
--
     k.

Data: 2011-12-26 21:44:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Alternatywa dla Big Mamuta
kokeshi, Mon, 26 Dec 2011 20:44:07 +0100, pl.rec.gory:
On 2011-12-25 8:21 AM, Doczu wrote:

  > Cumulusa i Yeti takoż.

  Również na Małachowskiego warto rzucić okiem.

Ich ofertę to ja znam aż za dobrze i gdybym miał wolny 1000, a nie 550 to
bym się nie zastanawiał i kupić Culumusa Alaskę 900 czy nawet 1100. Ale że
nie mam...

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-26 22:33:45
Autor: kokeshi
Alternatywa dla Big Mamuta
On 2011-12-26 9:44 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

  > Ich ofertę to ja znam aż za dobrze i gdybym miał wolny 1000, a nie 550 to
  > bym się nie zastanawiał i kupić Culumusa Alaskę 900 czy nawet 1100. Ale że
  > nie mam...

  Wiekszosc firm szyjacych spiwory puchowe ma spore znizki dla czlonkow klubow wspinaczkowych. Poszukaj wspinajacego sie kolegi i bedziesz mogl sprawic sobie, na przyklad, cos takiego:

  -- > http://malachowski.pl/sklep/pl/oferta/48/spiwor-600-climber.html?f[0]=2.14

  Lzej i cieplej.

  Mam troche sprzetu Malacha i dam sie za niego pokroic. Jakosciowo IMO lepiej od Yeti, o mniejszych firmach nie wspominajac.

  pzdr,
--
     k.

Data: 2011-12-26 23:42:56
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Alternatywa dla Big Mamuta
kokeshi, Mon, 26 Dec 2011 22:33:45 +0100, pl.rec.gory:
  Wiekszosc firm szyjacych spiwory puchowe ma spore znizki dla czlonkow klubow wspinaczkowych. Poszukaj wspinajacego sie kolegi i bedziesz mogl sprawic sobie, na przyklad, cos takiego:

Super, pozostaje pytanie ceny, bo w dwie stówy zniżki wątpię...

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-25 11:59:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Alternatywa dla Big Mamuta
Marek, Sat, 24 Dec 2011 17:34:28 -0800 (PST), pl.rec.gory:
[...]

Ichni przepowiadacz ceny wysyłki podaje, o ile dobrze rozumiem, ponad 300
USD (!!!) za wysyłkę, więc odpada.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-25 07:02:50
Autor: Marek
Alternatywa dla Big Mamuta
Sprowadzałem stamtąd plecaki Salewy, więc też to przerabiałem :).
Ale możesz skorzystać z usług firmy pośredniczącej. Zamawiają w Twoim
imieniu towar na adres swojego biura w USA i regularnie wysyłają do
Polski kontener z nazbieranymi od wielu klientów zamówieniami.
Wychodzi znacznie taniej. Zapytaj tutaj: http://tiny.pl/hj74q
Jedyny kłopot to czas. W ekonomicznej opcji transportu drogą morską
przesyłka wędruje około 6 tygodni od dotarcia ze sklepu do
amerykańskiego biura. Przesyłka lotnicza jest szybsza, ale droższa.

--
Marek

Data: 2011-12-31 09:18:00
Autor: szufla
Alternatywa dla Big Mamuta
Moge ci sprzedac Alaske robiona na zamowienie. 1400g gesiego (nie pamietam cui), V. Lezy od kilku lat w komodzie, uzylem jej 2x. Jak bedziesz zainteresowany to podesle zdjecia. Cena do uzgodnienia, ale nie jestem centus ;)

sz.

Data: 2011-12-31 12:10:55
Autor: szaman (Baker)
Alternatywa dla Big Mamuta
On 12/31/2011 09:18 AM, szufla wrote::
[...]

Hej!
JAkbyś był łaskaw to i mi podeślij zdjęcia i szczegóły:)

Bartek Pieakruś

Data: 2012-01-04 19:24:28
Autor: szufla
Alternatywa dla Big Mamuta
Hej!
JAkbyś był łaskaw to i mi podeślij zdjęcia i szczegóły:)

Bartek Pieakruś

http://imageshack.us/g/651/39294173.jpg/

sz.

Alternatywa dla Big Mamuta