Alternatywa dla DbNet

Data: 2010-06-23 16:27:54
Autor: MM
Alternatywa dla DbNet
Mogę chwalić Deutsche Bank ale są dwie rzeczy których mam dosyć:

- Internetowy system bankowy który jest bardziej offlinowy niz onlinowy
- W oddziałach mam takie wrażenie jak bym przeszkadzał

Jaka alternatywa?
- Żeby były takie same warunki czyli 0zł :-) stałe wpływy są.
- Szybkie przelewy między kontami w ramach jednego banku,
- Karta visa electron którą bez problemu można płacić przez internet,
- Bezpłatne bankomaty w kraju,
- System który działa a nie jak w lukasbanku po godzinie 0:00 to zazwyczaj nic nie można zrobić ani płacić kartami.
- Bardzo wskazany był token,sms ewentualnie karta zdrapka.
- By nie było takiego beznadziejnego systemu na hasło jak ma Alior i ING

Max

Data: 2010-06-23 15:46:22
Autor: aneczka.jedna
Alternatywa dla DbNet
chyba tylko mBank, ale wszystkie bankomaty za darmo to 5 zł miesięcznie
0 zł - euronet, cash4you + eCard
minus to całkowity brak marmurka, więc wpłata gotówki tylko przez wpłatomat
albo sieci Żabka

Data: 2010-06-23 16:05:11
Autor: Jacek Kalinski
Alternatywa dla DbNet
W artykule <hvt5la$dgq$1@news.onet.pl>, MM napisał(a):

- By nie było takiego beznadziejnego systemu na hasło jak ma Alior i ING

Przez ciekawość - co w ING jest nie tak (poza tym, że nie pozwoli
przeglądarce zapisać hasła na stałe)?

Jacek

Data: 2010-06-23 16:54:12
Autor:
Alternatywa dla DbNet
Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał(a):
Przez ciekawość - co w ING jest nie tak (poza tym, że nie pozwoli
przeglądarce zapisać hasła na stałe)?

hasła maskowane są dużo trudniejsze w obsłudze a równie bezpieczne, jak te
"zwykłe". Nie znoszę ich

Data: 2010-06-23 21:42:59
Autor: kashmiri
Alternatywa dla DbNet
aneczka.jedna@WYTNIJ.gazeta.pl <aneczka.jedna@WYTNIJ.gazeta.pl> dared to
write:
[...]

Dlaczego uważasz, że są "równie bezpieczne"? Jeżeli masz keyloggera, to też?

k.

Data: 2010-06-24 08:29:43
Autor: Kamil Jońca
Alternatywa dla DbNet
"kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> writes:

[...]

Ale ja mam wrażenie, że problemem jest raczej  pracownik banku niz
włamywacz ...

KJ

Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

Data: 2010-06-23 18:27:36
Autor: MM
Alternatywa dla DbNet
On 06/23/2010 06:05 PM, Jacek Kalinski wrote:

Przez ciekawość - co w ING jest nie tak (poza tym, że nie pozwoli
przeglądarce zapisać hasła na stałe)?

System wpisywania hasła. Dokładnie te wyborcze pola. Przy normalnych literowych hasłach nie ma problemu, ale jak ma się krzaczki, przecinki, duże i małe litery to już robi się problem.

Max

Data: 2010-06-24 06:15:00
Autor: xbartx
Alternatywa dla DbNet
Dnia Wed, 23 Jun 2010 16:27:54 +0200, MM napisał(a):

Mogę chwalić Deutsche Bank ale są dwie rzeczy których mam dosyć:

- Internetowy system bankowy ktĂłry jest bardziej offlinowy niz onlinowy

Popatrz na ofertę Nordea albo OpenF.

--
xbartx

Alternatywa dla DbNet