Alternatywa dla NBA!

Data: 2010-02-02 01:20:55
Autor: Wojtek J.
Alternatywa dla NBA!
Panowie, czas skończyć z pasjonowaniem się przerośniętymi (głównie)
murzynami. Są dużo ciekawsze ligi ;-p
http://wiadomosci.onet.pl/140687,21,7,pokaz.html

Pzdr - Wojtek

Data: 2010-02-02 02:22:21
Autor: Leszczur
Alternatywa dla NBA!
On 2 Lut, 10:20, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
Panowie, czas skończyć z pasjonowaniem się przerośniętymi (głównie)
murzynami. Są dużo ciekawsze ligi ;-phttp://wiadomosci.onet.pl/140687,21,7,pokaz.html

Emmm. A co tam ciekawego? Troche silikonu i produktow firmy
Intimissimi ;-)
Wiem, ze to dziwnie zabrzmi, ale ja juz wole tych przerosnietych
murzynow :)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-02 02:33:25
Autor: Wojtek J.
Alternatywa dla NBA!
On 2 Lut, 11:22, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Intimissimi ;-)
Wiem, ze to dziwnie zabrzmi, ale ja juz wole tych przerosnietych

Zdecydowanie zabrzmiało dziwnie ;)
Faktem jest, że dużo więcej czasu poświęciłem dziś na poczytanie o
dokonaniach i perspektywach murzynów, niż na obejrzenie fotek.
Jednak wolę myśleć, że wolno czytam, niż, że wolę chłopców ;)

Pzdr - Wojtek

Data: 2010-02-02 02:41:21
Autor: Leszczur
Alternatywa dla NBA!
On 2 Lut, 11:33, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]
> Intimissimi ;-)
> Wiem, ze to dziwnie zabrzmi, ale ja juz wole tych przerosnietych

Spoko. Dopoki zaden przerosniety murzyn nie zacznie czytac prsk -
jestem w miare bezpieczny ;-)

Jednak wolę myśleć, że wolno czytam, niż, że wolę chłopców ;)

Emmm. Chyba nie podoba mi sie kierunek w jakim zmierza ta dyskusja ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-02 02:58:11
Autor: Wojtek J.
Alternatywa dla NBA!
On 2 Lut, 11:41, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

> Jednak wolę myśleć, że wolno czytam, niż, że wolę chłopców ;)

Emmm. Chyba nie podoba mi sie kierunek w jakim zmierza ta dyskusja ;-)

Zakończmy zatem stwierdzeniem, że zdjęcia były miłym urozmaiceniem
naszej codziennej walki w FB :)
PS. Czy ktoś w FB1 zamierza zrezygnować z zabawy po tym sezonie?
Pytam, bo obecnie jestem 3 na średnich w FB2

Pzdr - Wojtek

Data: 2010-02-02 05:05:20
Autor: Leszczur
Alternatywa dla NBA!
On 2 Lut, 11:58, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
> [...]

naszej codziennej walki w FB :)
PS. Czy ktoś w FB1 zamierza zrezygnować z zabawy po tym sezonie?
Pytam, bo obecnie jestem 3 na średnich w FB2

Jest bardzo prawdopodobne, ze to bedzie moj ostatni sezon w FB1, a na
pewno ostatni w standardowym systemie fp.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-02 12:39:55
Autor: s
Alternatywa dla NBA!
PS. Czy ktoś w FB1 zamierza zrezygnować z zabawy po tym sezonie?
Pytam, bo obecnie jestem 3 na średnich w FB2

To walcz o drugie, nie bedzie problemu :-)

A co do ewentualnych rezygnujacych - ponoc dwie sztuki maja takie plany, w tym Twoj dyskutant od poczatku topica, ale pewnie tylko tak sobie nosem kreca ...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-02 03:57:58
Autor: Wojtek J.
Alternatywa dla NBA!
On 2 Lut, 12:39, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> PS. Czy ktoś w FB1 zamierza zrezygnować z zabawy po tym sezonie?
> Pytam, bo obecnie jestem 3 na średnich w FB2

To walcz o drugie, nie bedzie problemu :-)

Taki właśnie mam plan. Nagrałem 42,82 w 476 meczach, a drugi 42,98 w
459 :)

A co do ewentualnych rezygnujacych - ponoc dwie sztuki maja takie plany,
w tym Twoj dyskutant od poczatku topica, ale pewnie tylko tak sobie
nosem kreca ...

A w przypadku rezygnacji jak będzie w nowym sezonie z rekrytacją do
FB1. Chyba kiedyś pisałeś, że 1 i 2 z FB2, potem: 9 z FB1, 3 z FB2
itd. Dobrze pamiętam?

Pzdr - Wojtek

Data: 2010-02-02 13:05:32
Autor: s
Alternatywa dla NBA!
To walcz o drugie, nie bedzie problemu :-)

Taki właśnie mam plan. Nagrałem 42,82 w 476 meczach, a drugi 42,98 w
459 :)

Ktos z liderow ma Paula?

[...]

Nie.
1 , 2, 3 z fb2, 9 z fb1, 4 z fb2, 10 z fb1, reszta z fb2.

Czyli pierwsza "dzika karta" przypada trzeciemu manago z fb2.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-02 04:09:30
Autor: Wojtek J.
Alternatywa dla NBA!
On 2 Lut, 13:05, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Taki w a nie mam plan. Nagra em 42,82 w 476 meczach, a drugi 42,98 w
> 459 :)

Ktos z liderow ma Paula?

Niestety nie

> A w przypadku rezygnacji jak b dzie w nowym sezonie z rekrytacj do
> FB1. Chyba kiedy pisa e , e 1 i 2 z FB2, potem: 9 z FB1, 3 z FB2
> itd. Dobrze pami tam?

Nie.
1 , 2, 3 z fb2, 9 z fb1, 4 z fb2, 10 z fb1, reszta z fb2.

Czyli pierwsza "dzika karta" przypada trzeciemu manago z fb2.

Ok. Wszystko jasne.

Pzdr - Wojtek

Data: 2010-02-02 13:19:21
Autor: s
Alternatywa dla NBA!
Ktos z liderow ma Paula?

Niestety nie

LOL, widze, ze naprawde dobrze chlopakom zyczysz, szczerze i od serca :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-02 04:27:47
Autor: Wojtek J.
Alternatywa dla NBA!
On 2 Lut, 13:19, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Niestety nie

LOL, widze, ze naprawde dobrze chlopakom zyczysz, szczerze i od serca :D

Coż, taka gra, "GM GMowi wilkiem" :)

Pzdr - Wojtek

Data: 2010-02-02 13:43:22
Autor: s
Alternatywa dla NBA!
Ktos z liderow ma Paula?

Niestety nie

LOL, widze, ze naprawde dobrze chlopakom zyczysz, szczerze i od serca :D

Coż, taka gra, "GM GMowi wilkiem" :)

Ooo, tak, a jeden to nawet wilk do kwadratu!

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-05 13:01:35
Autor: wiLQ
Alternatywa dla NBA!
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Emmm. A co tam ciekawego? Troche silikonu i produktow firmy
Intimissimi ;-)
Wiem, ze to dziwnie zabrzmi, ale ja juz wole tych przerosnietych
murzynow :)

Piekny cytat do wyjecia z kontekstu i ciskania w twarz...
a propos, Twoja kampanie prezydencka szlag trafil ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-05 04:28:04
Autor: Leszczur
Alternatywa dla NBA!
On 5 Lut, 13:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Piekny cytat do wyjecia z kontekstu i ciskania w twarz...
a propos, Twoja kampanie prezydencka szlag trafil ;-)

I cale szczescie. Gdybym byl prezydentem to kilku ludzi musialoby ten
kraj opuscic ;-)
Mozliwe, ze ja sam, bo bym sie nie trzymał konstytucji :-D

Pozdro

L'e-szczur

Alternatywa dla NBA!