Alternatywa dla Sigma BC 1909 ?

Data: 2010-09-24 15:53:10
Autor: Wojek
Alternatywa dla Sigma BC 1909 ?
Mario pisze:
Hej!

Ostatnio tyle zlego pisze sie o produktach na litere "S" ;)
Czy moze ktos z Was doradzic mi alternatywe dla modelu BC1909?
Zalozenia to:

- kodowany pulsometr (mozliwosc wyswietlania tetna i predkosci jednoczesnie)
- kadencja (lub przynajmniej mozliwosc dolozenia jej po czasie)
- stoper
- cena... hm... do 300zl? 400 jesli zdecydowanie waaaarto ;)

Pozdrawiam!

Zobacz jakie te liczniki mają funkcje pulsometru. Zwyklejest to tylko aktualne i maksymalne. Często brakuje średniego, prawie zawsze sygnalizacji wejścia w strefę itp. Nie wiem czy nie taniej wyjdzie kupić zwykły licznik i osobny pulsometr.

pozdr.
w.

Data: 2010-09-24 21:52:55
Autor: Mario
[...]

jestem swiadomy tego ze taki pulsometr bedzie mial tylko bardzo podstawowe wskazania, czegos takiego wlasnie chce ;)

pzdr

Alternatywa dla Sigma BC 1909 ?