Alternatywa dla Yamaha TDR 125 czyli co na pierwsze moto? :)

Data: 2013-11-07 07:21:17
Autor: Piotr Klimek
Alternatywa dla Yamaha TDR 125 czyli co na pierwsze moto? :)
Dnia (Wed, 06 Nov 2013 19:46:30 +0100) ktos podajacy sie za zbigi
wyklawiaturowal co nastepuje:

W każdym razie:
By móc skutecznie negocjować, potrzebuję informacji o innych motocyklach zbliżonych charakterem do rzeczonej TDR, a mających motorowerową pojemność silnika.
Z własnego doświadczenia przychodzi mi na myśli XT50 ale może polecicie coś innego?

TDR ma ten sam silnik 2T co DT. Wystepowały w pojemnościach 50,80,125 i 175.
Konstrukcja znana, sprawdzona i tania w eksploatacji.

Jeśli chłopak nie chce koniecznie 'scigacza' to moim zdaniem lepszym
rozwiazaniem byłaby DT lub jakieś inne enduro. Myślę, że do nauki dużo
przyjemniejsze niż 'scigacz' no i w zależności od opon można siać terror w
mieście albo w krzaczorach.

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

Alternatywa dla Yamaha TDR 125 czyli co na pierwsze moto? :)