Alternatywa dla boxowego net playera

Data: 2017-08-05 12:10:31
Autor: Roman Tyczka
Alternatywa dla boxowego net playera
Witam,

Rozważam zakup odtwarzacza sieciowego do projektora, co¶ takiego jak np.
Ferguson Ariva 4K. Ale nim to zrobię chciałbym spytać o potencjalne możliwo¶ci zbudowania
takiego playera w postaci małego PC na bazie płyty mini ITX.
Szczególnie zależy mi na wsparciu Netflixa, ponoć KODI już to potrafi.

A je¶li chodzi o hardware to proszę propozycję:
- jaki procesor (APU?) powinienem brać pod uwagę by dekodować 4K
- ile ramu powinienem wpakować
- jakiego producenta płytę brać pod uwagę (nie chcę asusa, mam do tej firmy
awersję)
- na co jeszcze warto zwrócić uwagę

Roman Tyczka

Data: 2017-08-10 13:53:58
Autor: ąćęłńóśźż
Alternatywa dla boxowego net playera
Tylko nie nadziej się, miałem ten tuner (w wersji combo DVB-T + DVB-S) gdy tylko wypu¶cili na rynek (to chyba już z rok temu?) i na drugi dzień oddałem.
Raz, że miał błędy w oprogramowaniu (Android, potrafił się zawieszać, oczywi¶cie mogli poprawić firmware, poczytaj fora), dwa "4k" w nim to była marketoidalna bzdura - po prostu ten tuner telewizyjny rozpoznaje nadawane programy 4k (kompresja H-co¶ tam), których standardowe tunery TV nie rozpoznaj± (kilka kanałów 4k/UHD na satelicie) i tyle, a wyj¶cie HDMI miał tylko FullHD (1080p/50Hz).
Inna sprawa, że do Twojego projektora FullHD wystarczy (no chyba, że masz projektor UHD).

-- -- -
Ferguson Ariva 4K.

Data: 2017-08-10 20:28:25
Autor: Roman Tyczka
On Thu, 10 Aug 2017 13:53:58 +0200, ±ćęłń󶼿 wrote:

[...]

Ostatecznie wycofałem się z mini PC i zamówiłem Xiaomi Mi Box 4K,
urz±dzenie malutkie i zgrabne, oparte o Android TV, czyli system googla do
TV (nie jest to zwykły Android). Wspiera Netflixa w 4K jako jeden z
nielicznych urz±dzeń. Poza tym ma pilota z mikrofonem i wspiera jeżyk
polski. Zobaczymy.

Roman Tyczka

Data: 2017-08-12 15:22:26
Autor: ąćęłńóśźż
Alternatywa dla boxowego net playera
Co¶ takiego?
www.ebay.pl/itm/MECOOL-BB2-PRO-Android-6-0-Octa-Core-Smart-TV-Box-2GB-16GB-BT4-0-UK-/112136126689
Daj znać, gdy dojdzie i napisz, jak się sprawuje, szukam sensownego kodiboksa.

-- -- -
zamówiłem Xiaomi Mi Box 4K, urz±dzenie malutkie i zgrabne, oparte o Android TV, czyli system googla do TV.
Wspiera Netflixa w 4K jako jeden z nielicznych urz±dzeń.
Poza tym ma pilota z mikrofonem i wspiera język polski.
Zobaczymy.

Data: 2017-08-12 19:26:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alternatywa dla boxowego net playera

"±ćęłń󶼿" ommvf9$grt$1@node2.news.atman.pl

: www.ebay.pl/itm/MECOOL-BB2-PRO-Android-6-0-Octa-Core-Smart-TV-Box-2GB-16GB-BT4-0-UK-/112136126689

Ma WiFi ac -- zatem pytam:

 - ile to jest ac?
 - czy w moim laptopie ac ma 430 Mb/s?
 - jaki tani, lecz dobry APCek kupić z ac?

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Alternatywa dla boxowego net playera