Alternatywa dla roweru? (silnikowa, ale dla odmiany: fajna)

Data: 2010-03-25 19:50:47
Autor: robertcb
Alternatywa dla roweru? (silnikowa, ale dla odmiany: fajna)
Póki zasięg wszelkich rowerów i pojazdów roweropodobnych z silnikiem elektrycznym nie wyniesie minimum jakiś 300 km (bez pedałowania), to nie będą one żadną alternatywą, przynajmniej dla mnie.
Zwłaszcza że dużo więcej ważą.

technologia alumulatorów musi pójść na przód, zadowalająca będzie gęstość energii rzędu 1kWh/1kg masy.

Data: 2010-03-26 07:38:07
Autor: Mariusz Kruk
Alternatywa dla roweru? (silnikowa, ale dla odmiany: fajna)
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "robertcb@poczta.onet.pl"
technologia alumulatorów musi pójść na przód,

A jakie ma dla ciebie znaczenie w jaki sposób wytwarzane są akumulatory?

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-03-26 19:22:08
Autor: robertcb
> [...]
>technologia alumulatorów musi pójść na przód, A jakie ma dla ciebie znaczenie w jaki sposób wytwarzane są akumulatory?

znaczenie ma gęstość energii na jednostkę masy, a to się wiąże z wynalezieniem i zmianą technologii.

Data: 2010-03-26 19:44:22
Autor: Mariusz Kruk
> [...]
znaczenie ma gęstość energii na jednostkę masy,

Czyli nie technologia per se.

a to się wiąże z wynalezieniem i zmianą technologii.

Niekoniecznie. Może być po prostu np. zmiana materiałów bez zmiany
procesów produkcyjnych.