Alternatywa dla roweru? (silnikowa, ale dla odmiany: fajna)

Data: 2010-03-25 20:22:22
Autor: Dżejm
Alternatywa dla roweru? (silnikowa, ale dla odmiany: fajna)
Segway, jak wszyscy wiemy, był pomysłem tak chybionym jak coś bardzo
chybionego i (przynajmniej mnie) kojarzy siÄ™ w tej chwili tylko
z gościami w badziewnych mundurkach turlającymi się wokół centrów
handlowych, ale okazuje się, że można na tej samej zasadzie
skonstruować coś całkiem do rzeczy:[...]

Segway jest chybiony bo jest drogi i wcale nie jest taki super stabilny. Słynny przykład upadku segway'a tu http://www.youtube.com/watch?v=_hQueBoinAI&NR=1 . Jeździłem kiedyś. Na trawce się spisuje nawet całkiem fajnie. Ale w polskich miastach bym się bał podjeżdżać pod nasze mega krawężniki. Ten Taurus ma oczywiście te same wady.
Moim zdaniem taki typ pojazdu się nie przebije. No chyba że zrezygnują z tej stabilizacji, dodadzą trzecie koło i obniżą cenę. Wtedy sam bym sobie kupił ;).

pozdro
Dż

Alternatywa dla roweru? (silnikowa, ale dla odmiany: fajna)