Alternatywa dla "run on flat"

Data: 2011-12-30 11:40:49
Autor: J.F
Alternatywa dla "run on flat"
Użytkownik "ArekM"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Kombinuje zatem, jak sie zabezpieczyc na wypadek złapania gumy, i tak:
- assistance: ale nie przyjadą przeciez z dojazdówką, nie naprawią opony na miejscu a odholowanie do wulkanizatora w srodku nocy z soboty na niedziele to zadna pomoc :)

Ech, we wrocku byl kiedys calodobowy, ale teraz nie ma :-(

- zestawy naprawcze: isnieje wogole cos godnego polecenia?

W srodku nocy, w deszczu, w blocie ? Spray albo zapas.

- dojazdówka w bagażniku + lewarek i jakis klucz: niby ok, ale dojazdówka swoje waży, będzie zajmowała miejsce. A to zabezpieczenie jest mi głownie potrzebne jak jade gdzies dalej (np wakacje) i raczej mam wtedy pełen bagaznik.

No coz - albo spokoj, albo pelen bagaznik :-)

- moze nie wierzyc w historie o pogorszonym komforcie? Zimowki mam RoF i jakos tragedii nie ma (choc nie mam porównania)

No coz, na wakacjach jak pojedziesz za granice, to prawie nie wierzyc.
Ale w kraju jest jak jest - ale czegoz to czlowiek nie zniesie w imie spokoju przy pakowaniu :-)

- moze zlac to caÅ‚e "zabezpieczanie", zalozyc tradycyjne opony i tak jezdzic?  Migdy w zyciu gumy nie zlapalem :)

A mnie sie zdarzylo. W tym raz tak ze juz nic nie pomoze - tylko wymiana.
Ale mozna tez zlapac dwie gumy. Albo zlamac klucz do kol.
Teraz woze dwa klucze, zapas i spray :-)

Jesli nigdy nie zlapales - to przed wymiana poluzuj zaworek przejedz kawalek. Kto tego nie doswiadczyl to nie od razu zauwazy ze na flaku jedzie, a po kilometrze opona juz tylko na zlom.

J.

Alternatywa dla "run on flat"