Alternatywa dla węża ogrodowego ;)

Data: 2018-05-27 08:48:12
Autor: Tengu
Alternatywa dla węża ogrodowego ;)
Odnośnie dyskusji (z tej grupy) o wężu ogrodowym jako substytutu dla opony dojazdowej - alternatywa z taśmy klejącej:
https://youtu.be/DkvkFmsgypI

:p

--
Tengu

Data: 2018-05-27 21:21:17
Autor: Janusz
W dniu 2018-05-27 o 08:48, Tengu pisze:
Odnośnie dyskusji (z tej grupy) o wężu ogrodowym jako substytutu dla opony dojazdowej - alternatywa z taśmy klejącej:
https://youtu.be/DkvkFmsgypI
Trzeba być pojebem żeby tyle taśmy zużyć.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-05-27 23:49:57
Autor: Irek.N.
Alternatywa dla węża ogrodowego ;)
Trzeba być pojebem żeby tyle taśmy zużyć.

Oj tam. Ciekawi byli i sprawdzili.
Dla mnie brakuje jednego testu. Powiedzmy >60mph, a później ostre hamowanie ale na asfalcie, a nie gładkiej posadce. Nie żebym im źle życzył, ale ciekaw jestem czy obróciło by "oponkę" na feldze.

Niejako przy okazji. Jak wygląda hamowanie "do dechy" z prędkości powiedzmy 200kmh? Da się później jechać na oponach? ABS potrafi uratować opony?

Miłego.
Irek.N.

Data: 2018-05-28 06:35:37
Autor: Shrek
W dniu 27.05.2018 o 23:49, Irek.N. pisze:

Niejako przy okazji. Jak wygląda hamowanie "do dechy" z prędkości powiedzmy 200kmh? Da się później jechać na oponach? ABS potrafi uratować opony?

IMHO jeślina samym hamowaniu się skończy to nic nadzwyczajnego (o ile masz ABS). Jak nie masz to opony się zrobią nieco nieokrągłe, ale jechać się zapewne da, o ile w nich powietrze zostanie;)

Shrek

Data: 2018-05-28 09:05:22
Autor: tck

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:peg0up$ash$2node2.news.atman.pl...
[...]

jak zblokuje koła przy hamowaniu z takiej prędkości to zdarcie kół byłoby najmniejszym problemem wg mnie...

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-05-28 21:58:26
Autor: Shrek
W dniu 28.05.2018 o 09:05, tck pisze:

[...]

Zależy. Jak równo złapią na prostej to w sumie co się ma stać (poza ewentualnością że przyjebie w powód hamowania) Wrona wylądował wogóle bez gum i dał radę;)? Oczywiście jak w zakręcie to gorzej, ale w istotnych zakrętach to się raczej dwóch paczek nie zapierdala.

Shrek

Data: 2018-05-28 21:11:35
Autor: Tengu
On 2018-05-27 23:49, Irek.N. wrote:
[...]

Odpowiedzią na to pytanie jest fakt, że tego nie testowali - do końca nie wiadomo ale nie byłoby to zbyt mądre :)

Niejako przy okazji. Jak wygląda hamowanie "do dechy" z prędkości powiedzmy 200kmh? Da się później jechać na oponach? ABS potrafi uratować opony?

Wiele zależy od opon ale takie dobrej jakości nie powinny mieć z tym problemu. W "cywilnym" aucie prędzej tarcze dostaną bicia.

--
Tengu

Data: 2018-05-30 10:49:38
Autor: T.
[...]