Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)

Data: 2019-01-03 06:40:19
Autor: jakson
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
Od lat opłacałem rachunki kartą przez serwis blue media i właśnie dostałem informację, że wprowadzają opłaty:

"informujemy, że z dniem 17 stycznia 2019 r. promocja Płatność za rachunki - bez prowizji dobiega końca.

Od wyżej wymienionej daty zmianie ulegają regulaminy: Salda (Instrument Płatniczy Blue Media Plus) oraz Karty (Instrument Płatniczy Płatności z karty).

Za płatności za rachunki pobierać będziemy prowizję. Odpowiednio:
- 0,99 PLN za płatności do Dostawcy PGE
- 1,50 PLN za płatności do Dostawcy Vectra
- za rachunki do pozostałych Dostawców 1 PLN
- Pomocny przelew 0 PLN"

Polecacie jakiś sprawdzony, darmowy serwis do opłacania rachunków z karty?

Data: 2019-01-03 23:20:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)

"jakson" e828bd9f-fb7a-4e8f-8896-3b64b04b839e@googlegroups.com

: Polecacie jakiś sprawdzony, darmowy
: serwis do opłacania rachunków z karty?

Kredytówką Citi już nie można opłacać periodyków za free?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-01-04 12:55:44
Autor: mmk
W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 23:30:08 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Kredytówką Citi już nie można opłacać periodyków za free?

Niestety, już nie... :-(

Data: 2019-01-06 02:26:56
Autor: mmk
W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 15:40:21 UTC+1 użytkownik jakson napisał:
Od lat opłacałem rachunki kartą przez serwis blue media i właśnie dostałem informację, że wprowadzają opłaty:
Polecacie jakiś sprawdzony, darmowy serwis do opłacania rachunków z karty?

Takiego serwisu nie znam, dlatego w zastępstwie chyba wypróbuję Revoluta - zasilam go z KK (moneyback się nalicza), następnie przelewy do usługodawców (można nawet zdefiniować cykliczne).
Testowałem już przelewy z R. do siebie (na konto w PKO BP). Pieniądze przychodzą z konta w Pekao SA. Co prawda jako nadawca takich przelewów widnieje: The Currency Cloud Limited 164 Bishopsgate, ale jeśli usługodawca ma osobne nry kont dla poszczególnych klientów (a to chyba już standard), to kwestia danych nadawcy i tytułu przelewu raczej nie będzie problemem.

Data: 2019-01-06 10:29:08
Autor: Dawid Rutkowski
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
Można robić przelewy z rewolwera (zasilanego z KK) na swoje konto, a potem ze swojego do usługodawców.
Pytanie tylko, czy US się nie czepi tych przelewów jako darowizny od rewolwera... Wtedy podatek moze zaboleć.

Data: 2019-01-06 11:15:33
Autor: Kris
W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 11:26:57 UTC+1 użytkownik mmk napisał:
> [...]

Testowałem już przelewy z R. do siebie (na konto w PKO BP). Pieniądze przychodzą z konta w Pekao SA. Co prawda jako nadawca takich przelewów widnieje: The Currency Cloud Limited 164 Bishopsgate, ale jeśli usługodawca ma osobne nry kont dla poszczególnych klientów (a to chyba już standard), to kwestia danych nadawcy i tytułu przelewu raczej nie będzie problemem.

A jest jakiś problem zeby takie rachunki płacić normalnie przelewami z banku?
Też korzystałem z bm dlatego że do kupy zbierali wszystkie rachunki a ja jeden przelew robiłem i to wygodne dla mnie było. Teraz po prostu zlecenie w banku czy polecania zapłaty ustawię i tyle

Data: 2019-01-06 12:25:08
Autor: Dawid Rutkowski
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
Pewnie o zasadę chodzi.
Bo odsetki od depozytów teraz tak marne, że nie warto się bawić. Ale jak ktoś lubi...

Data: 2019-01-06 12:31:51
Autor: mmk
W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 21:25:09 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Pewnie o zasadę chodzi.
Bo odsetki od depozytów teraz tak marne, że nie warto się bawić. Ale jak ktoś lubi...

No, bez przesady. 3,9% w Idea Bank piechotą nie chodzi... ;-)
Ale owszem, bardziej chodzi o lepsze samopoczucie, że to my zarabiamy na banku, a nie na odwrót, niż o jakiś wielki zarobek.

Data: 2019-01-06 12:36:57
Autor: mmk
W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 21:31:52 UTC+1 użytkownik mmk napisał:
> [...]

Ale owszem, bardziej chodzi o lepsze samopoczucie, że to my zarabiamy na banku, a nie na odwrót, niż o jakiś wielki zarobek.

A jak się jeszcze doliczy moneyback, to na waciki będzie jak znalazł ;-)

Data: 2019-01-06 21:48:46
Autor: JaceK
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachu nkĂłw kartą)
On 06.01.2019 21:36, mmk wrote:
[...]

A które KK dają moneyback za doładowanie Revoluta?

JaceK

Data: 2019-01-06 22:43:42
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 21:48:48 UTC+1 użytkownik JaceK napisał:
On 06.01.2019 21:36, mmk wrote:

A które KK dają moneyback za doładowanie Revoluta?

Turbokarta z santander consumer.

Data: 2019-01-06 22:46:02
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 21:36:59 UTC+1 użytkownik mmk napisał:
> Ale owszem, bardziej chodzi o lepsze samopoczucie, że to my zarabiamy na banku, a nie na odwrót, niż o jakiś wielki zarobek.

A jak się jeszcze doliczy moneyback, to na waciki będzie jak znalazł ;-)

A, z moneyback to już się sensownie robi, tyle że odchodzimy od tematu płacenia rachunków (3k to mało kto raczej misięcznie płaci). Oraz coraz bardziej od przestrzegania fair use policy, co może skutkować zacięciem się broni palnej :(

Data: 2019-01-07 00:26:50
Autor: Kris
[...]

Z 1500zł miesiecznie różnych rachunków płacę

Ledwo na flaszkę bym zarobił rocznie gdybym ta kase w idea Bank trzymał
Ale z BM korzystam od kilku lat to fakt, ale nie dla oszczędności a dla wygody bo sami ściągają rachunki od dostawców i płace tylko raz wspólnym przelewem
I teraz jak opłaty ponoć wprowadzili to za tę wygodę skłonny będę im zapłacić pewnie.

Data: 2019-01-07 01:00:11
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 09:26:52 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

I teraz jak opłaty ponoć wprowadzili to za tę wygodę skłonny będę im zapłacić pewnie.

Echh, już od utracjuszy wyzywać nie będę ;>
Ale zanim poprzesz ich model biznesowy, przyjrzyj się jeszcze poleceniom zapłaty - są banki, gdzie jest to darmowe, i wtedy będziesz musiał robić nie jeden, a aż zero przelewów miesięcznie.

Data: 2019-01-07 01:53:47
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 10:00:13 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Echh, już od utracjuszy wyzywać nie będę ;>

Tak jakoś głupio przyzwyczajony jestem że za pracę, usługi, towary itp płacić  trzeba. A darmowe obiadki darmowymi wcale nie są.

Ale zanim poprzesz ich model biznesowy, przyjrzyj się jeszcze >poleceniom zapłaty - są banki, gdzie jest to darmowe, i wtedy będziesz >musiał robić nie jeden, a aż zero przelewów miesięcznie.

Ale musiałbym konto w kolejnym banku założyć
A nie potrzebuje doktoryzować się z kolejkowego konta
No i PZ chyba się nie da online skonfigurować. Trzeba papiery do banku wysyłać, wzory podpisów musza sie zgadzać itp.
A po pierwsze leniwy jestem, po drugie część z tych umów które obsługuję  jest na mamę, teścia itp więc z PZ tak łatwo by się nie dało

Data: 2019-01-07 03:56:42
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 10:53:49 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Tak jakoś głupio przyzwyczajony jestem że za pracę, usługi, towary itp płacić  trzeba. A darmowe obiadki darmowymi wcale nie są.

Ja tam jestem przyzwyczajony że należy płacić, ale ceny rynkowe.
Dlatego zdecydowanie potępiam praktyki "najpierw za darmo, a potem płacić". A banki - tu akurat darmowe obiadki są, a nawet jeszcze wisienki na deser. Płacisz ew. osadem - nic więcej. Chyba że chcesz na kasie zarobić - ale tutaj jasne jest prawo, które powiedziała mi pani doradca z private banking - bank na tym zawsze więcej zarobi niż klient.

> [...]

Ale musiałbym konto w kolejnym banku założyć
A nie potrzebuje doktoryzować się z kolejkowego konta

Niestety, eKonto z taryfą standard 2zł miesięcznie za korzystanie z PZ, zapewne za sztukę a nie za cały zbiór.
Za to eKonto PRP od Wigilii ma to za darmo, więc może mamie, teściowi itp. załóż takie konta (moja teściowa dała radę założyć nawet przez kuriera w oranżadzie - a w mBąku można też w oddziale) i będzie porządek, bo tak to US może się czepnąć, że to darowizny - tym z mamą to można załatwić zwolnienie przez SD-Z2, ale z teściem już nie da rady i jeszcze podatek przysolą, bo w 5 lat może się nazbierać tego więcej niż kwota wolna.

Ale jak się PZ załatwia to nie wiem, bo nigdy nie korzystałem (choć np. kwestorka z unicefu chciała mnie na coś takiego namówić), choć zapewne w którymś z banków, w których mam konta, byłoby nawet za darmo.
Jednak wolę sam to co miesiąc ustawiać (a kiedyś to w ogóle szło z KK).

Data: 2019-01-07 04:02:50
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 12:56:44 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

[...]

Powyżej wymieniłeś kilka czynności które powinienem zrobić, w Twoim tekście jest co najmniej kilka niezrozumiałych słów(PRP. oranżada itp)
Czyli musiałbym się doktoryzować jak założyć konto mamie, teściowi, doktoryzować z obsługi tego konta, ew zapytać gogle co to prp czy oranżada(bo że napój to wiem ale tego na myśli raczej nie miałeś)
Wolę więc zapłacić kilka zł miesięcznie dla BM.pl i mieć jak dotychczas. Jedna szybka płatność i kilkanaście rachunków opłaconych

Data: 2019-01-07 04:58:27
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 13:02:51 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

[...]

Jak kto nie chce, to zawsze wymyśli powód przeciw.
Oranżada akurat niewiele ma do rzeczy, kluczowy w zdaniu był kurier, który w każdym banku sprawę załatwia tak samo - ogląda dowód i pokazuje, gdzie się podpisać (choć przyznam, że trafiłem na banki, gdzie musiałem sam to wiedzieć) - i wskazanie, że nawet osoba 60+ da sobie z tym radę.
Ale dodatkowo oranżada to po trollowskiemu orange finanse, czyli po prostu mBank - mimo ich wysiłków, aby sprawiać wrażenie, że to "inny bank" (widać tak muszą - kiedyś mBank, multiBank i BRE to były "osobne banki", po unifikacji musieli sobie znaleźć coś nowego do ściemniania).
Jako że mBank masz, to założyłem, że jesteś już w jego temacie doktorem i konto założyć umiesz, a tym bardziej obsłużyć, oraz przeczytać TOiP.
google bardzo ładnie wyjaśniłoby PRP - to tzw. "podstawowy rachunek płatniczy" - pomysł unii na "wykluczonych bankowo".
Założyć je może konsument, który w danej chwili nie posiada innego rachunku w żadnym banku. Ogólna zasada - jest darmowe z pewnymi ograniczeniami - np. darmowych jest tylko 5 przelewów w miesiącu - ale i z dodatkami w stosunku do standardowej oferty niektórych banków - np. w mBanku masz bezwarunkowo bezpłatną debetówkę i wypłaty ze wszystkich bankomatów (ale być może tylko 5 w miesiącu).
Darmowe PZ chyba nie jest wymagane w ustawie - ale akurat mB je dodał jako bonus.

A w jaki sposób ten bm.pl "ściąga rachunki od usługodawców"?
Co trzeba mu podać, by był w stanie to robić?

Data: 2019-01-07 05:04:39
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 13:58:28 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

[...]

I musiałbym tego pilnować czy się toip nie zmieni, czy jakis dodatków emerytom nie nawciskają
Czyli jak pisąłem- doktoryzowac się a akurat na takiej wiedzy mi nie zależy

A w jaki sposób ten bm.pl "ściąga rachunki od usługodawców"?
Co trzeba mu podać, by był w stanie to robić?

Login i hasło

Data: 2019-01-07 11:20:00
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3a92904c-2732-40db-a77e-7753a5592541@googlegroups.com...
[...]

Ciekawe na ile sumiennie sprawdzaja - im tez sie nie chce doktoryzowac :-)

Dawniej przyjmowali wszystko jak leci, a pewnie tylko sie umowili, ze obciazajacy zwroci w razie sprzeciwu klienta.
Szczegolnie, ze przychodzi przez KIR elektronicznie i zadnych podpisow tam nie ma :-)

System widac dzialal do tego stopnia dobrze, ze nawet bankom nie chcialo sie dorobic jakies autoryzacji PZ - ale w koncu dorobili, chyba przepis ich przypilil :-)

mbank zaczal robic jakas elektroniczna autoryzacje ... ciekawe, czy dobro klienta mial na mysli, czy wlasny zarobek - w sensie prowizji od dostawcow :-)

A po pierwsze leniwy jestem, po drugie część z tych umów które obsługuję  jest na mamę, teścia itp więc z PZ tak łatwo by się nie dało

Albo bardzo latwo - pisemko na komputerze, podpis, wyslac listem do sprzedawcy.
A on tam zbednych pytan zadawal nie bedzie :-)

Swoja droga - wie ktos jak oni sie pieniedzmi dziela ?
Sprzedawca ma konto w banku A, a klient w banku B, sprzedawca rozsyla PZ przez swoj bank A i KIR, zapewne nie za darmo ... a co, B nie ma z tego nic ? :-)

J.

Data: 2019-01-07 13:11:41
Autor: J.F.
[...]

W zasadzie tak, ale widzisz co sie porobilo - placisz kartą i cena ta sama, co gotowka.
Kto za to placi ? Widac go stac :-)

Przelewy w bankach prawie wszystkich darmowe.
A KIR przeciez za darmo nie pracuje.

Kto placi ? Tamci panstwo :-)

A w przypadku platnosci rachunkow ... placic moze ten, ktoremu zalezy na terminowym wplywie :-)

J.

Data: 2019-01-07 13:27:03
Autor: Akarm
W dniu 2019-01-07 o 13:02, Kris pisze:

Powyżej wymieniłeś kilka czynności które powinienem zrobić, w Twoim tekście jest co najmniej kilka niezrozumiałych słów(PRP. oranżada itp)

Gimbaza tak ma.
Koledzy między sobą nadają dziwne nazwy różnym rzeczom, żeby dorośli nie połapali się zbyt szybko, o czym gówniarzeria rozmawia. ;)
Większość z tego wyrasta, ale zdaje się nie wszyscy...
Tutaj, prawdę mówiąc, nie spodziewałem się czegoś takiego jak żabka, płaz, aligator czy inszy krokodyl, rewolwer, oranżada. Jak widać, nawet mBank niektórzy nie są w stanie normalnie napisać. Nie wiem, skąd takie prymitywy się biorą. :(

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-01-07 07:54:36
Autor: ń
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
Bo banki są dziwne.
Każą sobie płacić za zrobienie przelewu, ale płacą Tobie za płacenie kartą.

-- -- -
jakiś problem zeby takie rachunki płacić normalnie przelewami z banku?

Data: 2019-01-07 00:57:42
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 07:54:40 UTC+1 użytkownik ń napisał:

Każą sobie płacić za zrobienie przelewu, ale płacą Tobie za płacenie kartą.

Który to bank każe płacić sobie za zrobienie przelewu?
Oczywiście mówimy o kontach fizolskich (bo mowa o płaceniu rachunków domowych), nie DG czy osób prawnych (tutaj też bank raczej nie dopłaci za używanie karty).

Data: 2019-01-07 12:32:59
Autor: ń
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
O przykładowo taki mały bank: pko bp.
Nie dość, że rżną za przelew to jeszcze rżną za kartę pin czy jak tam nazywają zdrapki.

-- -- -
Który to bank każe płacić sobie za zrobienie przelewu?

Data: 2019-01-07 03:40:12
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 12:33:03 UTC+1 użytkownik ń napisał:
O przykładowo taki mały bank: pko bp.
Nie dość, że rżną za przelew to jeszcze rżną za kartę pin czy jak tam nazywają zdrapki.

W inteligo też?

Data: 2019-01-07 03:44:58
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 12:40:14 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
> O przykładowo taki mały bank: pko bp.
> Nie dość, że rżną za przelew to jeszcze rżną za kartę pin czy jak tam nazywają zdrapki.

W inteligo za przelew nie.
Za zdrapkę - nie wiem, bo mam sms, i nawet nie wiem, czy zdrapkę oferują.
Ale że za zdrapkę rżną to się nie dziwię, rżną wszędzie.
Dziwię się za to, jaki problem z SMS - chyba że konto już wieloletnie, obecnie bowiem bez telefonu konta nie założysz....
W żabie to nawet za SMSy potrafili rżnąć.
Z resztą w pekao nadal rżną, ale można mieć darmowy token - co ciekawe, na androidzie mi się rozjechał przy chyba trzecim użyciu, a na nokii E51 ten w wersji J2ME (tak, mają taką) działa bez problemu.

Ale serio skarbonka rżnie za przelewy? W jakiej taryfie?

Data: 2019-01-07 03:56:38
Autor: Kris
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 12:45:00 UTC+1 użytkownik Dawid
Ale serio skarbonka rżnie za przelewy? W jakiej taryfie?

Nie mam pojęcia. Pytaj ń

Data: 2019-01-07 12:59:55
Autor: ń
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
Ja to się dziwę co robią ludzie, jak im jebnie telefon.
Lub ktoś im jebnie np. daleko od domu za granicą.
Nie zrobisz przelewu na 4 (cztery) złote bez SMS.

-- -- -
Dziwię się za to, jaki problem z SMS

Data: 2019-01-07 04:49:00
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 12:59:59 UTC+1 użytkownik ń napisał:
Ja to się dziwę co robią ludzie, jak im jebnie telefon.
Lub ktoś im jebnie np. daleko od domu za granicą.
Nie zrobisz przelewu na 4 (cztery) złote bez SMS.

Jak nie zrobię - zrobię jak najbardziej, zdefiniowany/zaufany - po to są, a w moim przypadku jest to 100% wykonywanych, za zakupy w necie płacę kartą (choć przyznam, że tutaj problem może wystąpić z 3D-secure - ale mam też kartę bez 3D-secure ;)

Zaś jak telefon jebnie, to też żaden problem, przekładasz kartę SIM do jakiegoś starocia (albo, jak u mnie, nowego) z szuflady i gotowe.
Jak walne karta SIM albo ukradną całość - to po duplikat do salonu, od ręki załatwione (no, jeszcze trzeba swoje w kolejce odstać, teraz szef już się dwa razy od kolejki odbił, bo prosiłem go o wymianę kart na 3-wielkościowe).

Za granicą - tu już problem większy, ale z wakacjami zasada jasna - przelewy ustawiasz przed wyjazdem, a jak ktoś chce z plaży zakupy robić, to już sam sobie winien.

Lepiej powiedz, co zrobisz, jak Ci jebną zdrapkę - i nie liczy się odpowiedź, że jej z domu nie wynosisz, albo masz jej zdjęcie w telefonie, bo wtedy całą Twoją argumentację przeciwko SMS o kant d4 potłuc - analogią jest tutaj osobny aparat z osobną kartą SIM tylko do haseł SMS - co swoją drogą jest bardzo dobrym rozwiązaniem, równie niewygodnym jak zdrapka.
A jak zdrapka jest na określoną liczbę operacji, to już w ogóle dno - w db miałem jeszcze taką do przyjęcia, czyli ważną 2 lata, i podawało się parę liczb z podanych pól. Jak ktoś chciał, to drapał za każdym razem, i jak mało korzystał, to była szansa, że nawet wszystkich pól przez 2 lata nie zdrapie. Ale rozsądniejsi zdrapywali wszystko od razu.

Data: 2019-01-07 14:15:27
Autor: ń
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
Wzruszysz ramionami i unieważnisz, po czym aktywujesz następną?
Za granicę wolę jechać ze zdrapką niż z telefonem, który mi może np. wpaść do wody... plum...
Nie słyszałem, żeby w Rzymie cyganie napadali dla zdrapek czy gdziekolwiek w hotelu/na plaży zdrapki kradli.
Token też ma zalety, tyle ze kolejny klamot (i na baterie).

-- -- -
Lepiej powiedz, co zrobisz, jak Ci jebną zdrapkę

Data: 2019-01-07 15:08:17
Autor: J.F.
Użytkownik "ń"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q0vjdi$du0$1@node1.news.atman.pl...
Wzruszysz ramionami i unieważnisz, po czym aktywujesz następną?
Za granicę wolę jechać ze zdrapką niż z telefonem, który mi może np. wpaść do wody... plum...

Dokladnie.

Nie słyszałem, żeby w Rzymie cyganie napadali dla zdrapek czy gdziekolwiek w hotelu/na plaży zdrapki kradli.

A to zalezy, gdzie ta zdrapke trzymasz - moga ukrasc z calym portfelem.
Chyba, ze z portfelu wyjales i zostawiles w hotelu.

Tak czy inaczej - zdrapka/lista ma zalety.
Komu to przeszkadzalo ?

J.

-- -- -
Lepiej powiedz, co zrobisz, jak Ci jebną zdrapkę

Data: 2019-01-07 15:17:58
Autor: ń
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
A skąd CIA/NSA/GRU mają wiedzieć, gdzie akurat jestem ze zdrapką??

-- -- -
zdrapka/lista ma zalety.
Komu to przeszkadzalo ?

Data: 2019-01-07 15:20:26
Autor: Michał Jankowski
W dniu 07.01.2019 o 15:08, J.F. pisze:
[...]

A co, nie ma już zdrapek? W PKO są, ale zmieniłem na smsy.

Smsy mają tę podstawową zaletę, że masz dodatkowy kanał, którym dostajesz potwierdzenie, komu przelewasz i ile.

Jeśli masz na komputerze trojana, który podmienia numer konta i kwotę, to ze zdrapką leżysz.

A w smsie widzisz, że chciałeś zapłacić 4 złote, a do zatwierdzenia przelew na 10 tys...

   MJ

Data: 2019-01-07 15:22:41
Autor: ń
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
Już nad tym pracujemy ;-))

-- -- -
w smsie widzisz, że chciałeś zapłacić 4 złote, a do zatwierdzenia przelew na 10 tys.

Data: 2019-01-07 15:50:22
Autor: J.F.
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c33602a$0$474$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W mbanku tez sa - po 19 zl za liste, i to nawet nie zdrapka.

Smsy mają tę podstawową zaletę, że masz dodatkowy kanał, którym dostajesz potwierdzenie, komu przelewasz i ile.

Jasna sprawa, ale maja tez wady, jak chocby w/w.
Najlepiej by bylo, gdyby mozna bylo oba kanaly miec.
I to by nawet niedrogo wyszlo dla banku, bo nie wiem czy bym jedna zuzyl.

A informacje o wiekszych przelewach mozna SMS przyslac nawet przy zdrapce.

Jeśli masz na komputerze trojana, który podmienia numer konta i kwotę, to ze zdrapką leżysz.

Tylko trojana mozesz tez miec na smartfonie.
Nie bedzie musial nic podmieniac - wpisze jawnie i sam sobie autoryzuje :-)

Mbank musialo cos podobnego chyba spotkac, bo przechodza na potwierdzenia w aplikacji zamiast sms :-)

A w smsie widzisz, że chciałeś zapłacić 4 złote, a do zatwierdzenia przelew na 10 tys...

I byloby swietnie, tylko ze trzeci telefon nosic ?
Taki zwykly, bez wirusow, bez Bluetootha  :-)

J.

Data: 2019-01-06 16:22:17
Autor: xbartx
On 1/6/19 11:26 AM, mmk wrote:

[...]

O przelewy bym się nie martwił tylko raczej kiedy Rewolwer wycofa się z doładowania z KK.

Xenocide

Data: 2019-01-06 19:37:51
Autor: Akarm
W dniu 2019-01-06 o 16:22, xbartx pisze:

O przelewy bym się nie martwił tylko raczej kiedy Rewolwer wycofa się z doładowania z KK.

Na czym polega Rewolwer?
Po raz kolejny tutaj czytam o takiej operacji, a nie znajduję nigdzie wyjaśnienia.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-01-06 12:11:38
Autor: Dawid Rutkowski
Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
Rewolwer to nie operacja tylko ksywka dla Revoluta.

Data: 2019-01-06 12:33:31
Autor: mmk
W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 19:37:54 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
Na czym polega Rewolwer?
Po raz kolejny tutaj czytam o takiej operacji, a nie znajduję nigdzie wyjaśnienia.

Rewolwer = Revolut (https://www.revolut.com/pl-PL/).
Do niedawna parabank, obecnie już z europejską licencją bankową, choć na razie ważną tylko na Litwie.
Jednym ze sposobów doładowania konta w Revolucie jest obciążanie podpiętej do konta w R. karty kredytowej. Niektóre banki traktują takie obciążenia jak normalne transakcje bezgotówkowe, tzn. wliczające się do tzw. grace period, zwalniające z opłat za korzystanie z karty oraz premiowane moneybackiem (o ile dana KK daje w ogóle moneyback).

Data: 2019-01-06 22:00:19
Autor: Akarm
W dniu 2019-01-06 o 21:33, mmk pisze:

Rewolwer = Revolut (https://www.revolut.com/pl-PL/).

Ooo!
Co to Revolut, to ja dobrze wiem, nie miałem pojęcia, że ktoś normalny może pisać coś innego zamiast normalnej nazwy.
Nigdy nie wpadłbym na pomysł, żeby jakieś gimbazowe odzywki tutaj stosować.
A skąd tutaj jakieś gimbusy?
Wydawało mi się, że gimbaza tutaj nie powinna zaglądać.
Że tylko w swoim towarzystwie swoich ksywek używają, bo z niewiadomych przyczyn uważają, że wysłowić się poprawnie to hańba...
Jak widać, dojrzałość niekoniecznie przychodzi z wiekiem. :/

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-01-07 20:53:10
Autor: xbartx
On 1/6/19 10:00 PM, Akarm wrote:
[...]

Wyluzj i więcej dystansu, bo szkoda literek i pakietów TCP.

Xenocide

Data: 2019-01-07 22:30:19
Autor: Alf/red/
W dniu 07.01.2019 o 20:53, xbartx pisze:
Wyluzj i więcej dystansu, bo szkoda literek i pakietów TCP.

Tak, na pewno oszczędzimy mnóstwo pakietów pisząc Krokodyl, Rewolwer, mBak i co nie tylko...

--
Alf/red/

Data: 2019-01-06 21:09:38
Autor: Michał

A taki mPay: https://www.mpay.pl/uslugi/billpayment-platnosci-rachunkow/ ?? To jest darmowe czy płatne? Korzysta ktoś?

--
pzdr,
michal

Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)