Alternatywna rzeczywistość

Data: 2021-01-24 07:59:42
Autor: Runt
Alternatywna rzeczywistość
https://www.newsweek.pl/polska/podroz-na-druga-strone-czyli-sprawdzilem-jak-dziala-propaganda-tvp/d0gqclg

"Odciąłem się na dwa tygodnie - czerpałem wiedzę tylko z mediów państwowych i prorządowych. Chciałem zobaczyć, jak się żyje w alternatywnej rzeczywistości tworzonej przez pisowską propagandę."

"Europa Zachodnia przekroczyła granicę barbarzyństwa. Z Belgii i Holandii już uciekają ludzie, którzy mają ponad 75 lat. - Boją się, że jak zasłabną na ulicy, to zostaną przewiezieni do szpitala i tam zabici - słyszę w narodowej rozgłośni radiowej. "

https://www.niedziela.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=22418:holandia-najwiksza-bieda-w-najwikszych-miastach&catid=77:holandia&Itemid=128

https://www.niedziela.be/wiadomosci/belgia/belgia-%E2%80%9Ecoraz-wi%C4%99cej-dzieci-%C5%BCyje-w-biedzie%E2%80%9D

--
Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-01-24 21:13:57
Autor: Marek Ziemba
Alternatywna rzeczywistość
Am 24.01.21 um 07:59 ??????? Runt:

Artykuł opublikowany na stronie: https://naszdziennik.pl/mysl/219782,nowa-tyrania-u-bram.html

Artykuł opublikowany na stronie: https://naszdziennik.pl/swiat/230908,na-wielkiej-brytanii-moze-sie-nie-skonczyc.html

Artykuł opublikowany na stronie: https://naszdziennik.pl/polska-kraj/231811,recydywa-eugeniki-na-zachodzie-europy.html

>Wystąpiłem w dniu dzisiejszym do ministra sprawiedliwości Wielkiej Brytanii z wnioskiem o przekazanie naszego rodaka do Polski, z wnioskiem o rozpoczęcie procedury wdrożenia w życie prawomocnego i wykonalnego orzeczenia naszego sądu wydanego wczoraj. A ponadto wystąpiłem do ministra zdrowia Wielkiej Brytanii z wnioskiem o ponowne przyłączenie naszego rodaka do aparatury podtrzymującej życie. Szpital, w którym się on znajduje, jest bowiem szpitalem podlegającym rządowi brytyjskiemu - powiedział Marcin Warchoł. Wiceminister podkreślił, że pełni także rolę pełnomocnika rządu ds. ochrony praw człowieka. Transport Polaka jest przygotowany i w ciągu kilku godzin może zostać zrealizowany. Jedyne, czego potrzebujemy, to zgody Wielkiej Brytanii - stwierdził w sobotę pełnomocnik rządu do spraw praw człowieka Marcin Warchoł. - Ufam, że wygra cywilizacja życia nad cywilizacją śmierci. Nie możemy nikogo z naszych rodaków zostawiać samym sobie. W naszej kulturze, wierze, w naszej tradycji leży ochrona życia od poczęcia do naturalnej śmierci - dodał.

Artykuł opublikowany na stronie: https://naszdziennik.pl/polska-kraj/231795,nie-ma-zgody-na-cywilizacje-smierci.html

Alternatywna rzeczywistość