Alternatywny dostawca roamingu (co to?)/ Jak tanio dzwonić do Angli?

Data: 2014-07-02 12:31:48
Autor: suryga
Alternatywny dostawca roamingu (co to?)/ Jak tanio dzwonić do Angli?
Jestem po rozmowach z Playem na temat przedłużenia oferty.
Warunki na terenie PL mnie satysfakcjonują.
Jest tylko jedna kwestia moja żona ma siostrę w Angli.
I tutaj konsultant wymiękł i odesłał mnie do strony internetowej.
I coś tam na stronie pisze ale brak konkretów.

Przerabiał już ktoś temat?

Data: 2014-07-02 20:41:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 2 Jul 2014 12:31:48 -0700 (PDT), suryga@gmail.com napisał(a):

[...]

Kiedyś Play miał tańszy roaming w niektórych sieciach, ale się skończyło
jakieś 2 lata temu. Albo i wcześniej.

T-Mobile ma tanie rozmowy do UK i to w bardzo głupi sposób - po prefiksach.
Wystarczy kupić starter T-Mobile UK albo Virgin Mobile UK z ich numerem
(obydwie sieci mają z tej samej puli) a później można przenieść do dowolnej
sieci i wciąż będzie działało.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-07-03 00:06:08
Autor: K
W dniu 02-07-2014 21:41, Waldek Godel pisze:
[...]

tych taryf po prefixach juz chyba nie ma, ale faktycznie tak bylo. dzwonilem za darmo (w ramach abo) do uk na orangeowy numer, przeniesiony do o2. w tej chwili w zaleznosci od taryfy (pro firma) sa/byly 1000min do ue i nielimitowane przychodzace w ue. sam mam cos takiego, ale mysle nad migracja do jump, gdzie w tej samej cenie w ogole znika pojecie roamingu na terenie ue.

wracajac jednak do problemu surygi, to na ta okolicznosc najlepsze beda chyba dwie lycamobile, jedna tu, druga tam.

Data: 2014-07-03 06:40:50
Autor: dizel
On Thu, 03 Jul 2014 00:06:08 +0200, K <a@b.c> wrote:

[...]

Jeśli chodzi o połączenia z Polski to najtańszy na dzień dzisiejszy
jest Klucz Mobile. 15gr/minuta po całej Unii Brukselskiej.
W obydwie strony to może i lyca jeśli jest jakieś promo po sieci.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-03 10:11:59
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2014-07-03 00:06, K pisze:

wracajac jednak do problemu surygi, to na ta okolicznosc najlepsze beda
chyba dwie lycamobile, jedna tu, druga tam.

Wystarczy jedna, UK-owska, tylko z uruchomionym polskim numerem.

Data: 2014-07-03 01:34:15
Autor: suryga
Alternatywny dostawca roamingu (co to?)/ Jak tanio dzwonić do Angli?

Wystarczy jedna, UK-owska, tylko z uruchomionym polskim numerem.

9 gr a 1,25zł za minute to jest różnica

Data: 2014-07-03 12:18:03
Autor: Vikku
Alternatywny dostawca roamingu (co to?)/ Jak tanio dzwonić do Angli?
Wystarczy jedna, UK-owska, tylko z uruchomionym polskim numerem.

9 gr a 1,25zł za minute to jest różnica

po co sie tak meczyc? A nie lepiej zadzwonic komórką, że zaraz będę na skype?
I rozmawiacie x godzin za darmo.

Data: 2014-07-03 03:23:27
Autor: suryga
Alternatywny dostawca roamingu (co to?)/ Jak tanio dzwonić do Angli?
> I rozmawiacie x godzin za darmo.
Nie każdy ma laptopa, łącze i umie to obsługiwać.

Data: 2014-07-03 13:02:22
Autor: MichaelDataÂŽ
Alternatywny dostawca roamingu (co to?)/ Jak tanio dzwonić do Angli?
suryga@gmail.com wydumał(a) w
news:d5985b07-92d8-4d29-ae11-86b7bf21cbfegooglegroups.com :
I rozmawiacie x godzin za darmo.
Nie każdy ma laptopa, łącze i umie to obsługiwać.

yyy, mozna rozmawiac przez Skype smartfon-smartfon, nie potrzeba kompa jedynie jakiś net (najlepiej darmowe WiFi). Uruchamiasz aplikację na smartfonie i reszta podobnie jak przy wykonywaniu zwykłego połaczenia.

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-07-03 13:11:39
Autor: dizel
On Thu, 3 Jul 2014 03:23:27 -0700 (PDT), suryga@gmail.com wrote:

> I rozmawiacie x godzin za darmo.
Nie każdy ma laptopa, łącze i umie to obsługiwać.

No to jak pisałem wyżej Klucz Mobile. Starter można łatwo kupić,
doładowuje się kartę zdrapkami plusa. Wystarczy że ktoś puści sygnał
na koma z Anglii  i można oddzwonić. 15gr/min to taniej niż z Polski
do Polski gdzie najtańsza cennikowa oferta to 19gr/min.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-03 13:50:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 3 Jul 2014 03:23:27 -0700 (PDT), suryga@gmail.com napisał(a):

Nie każdy ma laptopa, łącze i umie to obsługiwać.

Nie każdy żyje w 1998 roku.
W 2014 roku większość komórek świetnie sobie radzi ze Skype, co więcej, niektóre sieci w UK obsługują Skype kompletnie za darmo, nawet nie trzeba do tego transmisji danych (do rozmowy, trzeba do zalogowania się i kontroli rozmowy)

Oprócz Skype większość komunikatorów oferuje darmowe rozmowy głosowe, poczynając od GG przez Vibera, WhatsApp, BBM, Facetime, Google hangouts aż do czystego SIP, do którego jest mnóstwo programów, a wiele systemów mobilnych obsługuje go natywnie (i nawet Symbian w Nokii N95 to już potrafił parę lat temu)

Data: 2014-07-03 19:06:07
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2014-07-03 10:34, suryga@gmail.com pisze:

Wystarczy jedna, UK-owska, tylko z uruchomionym polskim numerem.

9 gr a 1,25zł za minute to jest różnica

wężykiem - z uruchomionym polskim numerem. Wtedy możesz dzwonić na brytyjską Lycę z dowolnego polskiego numeru w cenie krajowej (a i tak połowaludności ma już no limits), i podobnie odwrotnie - Lyca brytyjska dzwoni po Polsce w swojej cenie krajowej

Alternatywny dostawca roamingu (co to?)/ Jak tanio dzwonić do Angli?