Alternatywy 4..

Data: 2009-04-19 08:30:13
Autor: Tzva Adonai
Alternatywy 4..
Właśnie ściągam z sieci wszystkie odcinki... Klasyka polskiej komedii powstała w
czasach, gdy Polską rządzili wyłącznie prawdziwi Polacy...

Jako dziecko nie potrafiłem zrozumieć komentarzy mojego ojca, który na widok
towarzysza Jana Winnickiego jakoś tak dziwnie się zaśmiewał i powtarzał frazę:
"Pieprzony komuch"... Trudno mi było to pojąć, bo Jan Winnicki był w gruncie
rzeczy najsympatyczniejszą postacią w filmie...

--

Alternatywy 4..