Alternatywy 4

Data: 2015-10-22 16:19:44
Autor: Marek Czaplicki
Alternatywy 4
Mark Woydak pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 22 pa藕dziernika 2015 15:06:

Kto艣 usun膮艂 m贸j post wi臋c wrzucam go ponownie. Zwracam uwag臋 na ostatnie
zdanie.
G艂osujcie na PiS.

Mark Woydak

Spoko. Jakby nie wypad艂y wyniki wybor贸w to PO i tak b臋dzie mia艂o pow贸d do 艣miechu. Jak wygraj膮 to z rado艣ci, jak nie, to z tego powodu 偶e wygra艂o PiS. :-)

Data: 2015-10-22 21:32:30
Autor: Mark Woydak
Alternatywy 4
U偶ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:n0ar9f$ue9$1news.icm.edu.pl...
[...]

:-)

Mi to tam wisi, jestem daleko od tego chorego kraju. Szkoda mi tylko rodziny kt贸ra musi patrze膰 na t膮 fars臋.

Mark Woydak

Data: 2015-10-22 21:11:12
Autor: Mark Wojdak
Alternatywy 4
WON 艢MIECIU PODSZYACZU z speranza.aioe.org!!!

Mark Woydak

Data: 2015-10-23 07:39:31
Autor: Mark Woydak
Alternatywy 4
PIEPRZ SI臉 suwalski PSYCHOLU PODSZYWACZU z speranza.aioe.org.

Na偶ar艂e艣 si臋 pojebie kocich kup?

Mark Woydak

--

U偶ytkownik "Mark Wojdak" <marekwoydak@forest.gmx.it> napisa艂 w wiadomo艣ci news:n0bjdg$dim$6speranza.aioe.org...