Alternatywy dla Cantera/FUSO?

Data: 2011-04-04 19:23:05
Autor: BAREK
Alternatywy dla Cantera/FUSO?
Dzień Dobry,
Potrzebuje zakupić auto z chłodnią/ewentualnie izotermą;
Stosunkowo małe o ładowności 4-7ton,
Wymiar pożądane wewnętrzne kontenera to;
-4,5 do 6,5 metra długości,
-2,45 szerokości minimum,
-wysokość powyżej 2,2,
Nie potrzebna jest winda,
Chodzi o to, aby auto było w miarę małe, a równocześnie miało dość dużą ładowność.
Jakie inne modele poza Fuso/Canterem powinienem brać pod uwagę?
--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-04-04 22:07:22
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4d99fe7f$1news.home.net.pl...
[...]

    Wydaje mi sie ze w tej kategorii to chyba tylko ten producent ma takie male ciezarowki. Renault ma cos co sie nazywa Mascott, ale nei wiem czy to bedzie podchodzic. Jakies Iveco wieksze.

PZDr
Adam

Data: 2011-04-05 12:12:24
Autor: BAREK
W dniu 2011-04-04 22:07, Adam Szewczak pisze:

[...]

Dziękuje za odpowiedz, ale powiedzmy, że dopuszczam auta do 12 ton DMC

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-04-05 15:29:22
Autor: Marek P.
Alternatywy dla Cantera/FUSO?
Dziękuje za odpowiedz, ale powiedzmy, że dopuszczam auta do 12 ton DMC

Pamiętam że mój znajomy który regularnie ci±ga towar z Włoch miał Volvo FL6 i FL8 (zależało mu na pace 2,55 szerokiej). Skojarzyłem bo bardzo ważne dla niego była DMC <12t ze względu na przej¶cia graniczne. Bardzo chwalił bo słabsze silniku były do fergusona więc czę¶ci miał za grosze. Raz w tygodniu robił trasę do Włoch więc trochę jeĽdził. Teraz ma Mana TGL.

Data: 2011-04-05 20:40:41
Autor: Adam Szewczak
Alternatywy dla Cantera/FUSO?

Użytkownik "Marek P." <qe@asdfasoip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inf5fp$g03$1inews.gazeta.pl...
[...]

    To szerokie paki w malych ciezarowkach robil tez DAF.

PZDr
Adam

Alternatywy dla Cantera/FUSO?