|
Data: 2011-04-04 22:07:22 |
Autor: Adam Szewczak |
Alternatywy dla Cantera/FUSO? |
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4d99fe7f$1news.home.net.pl...
Dzień Dobry,
Potrzebuje zakupić auto z chłodnią/ewentualnie izotermą;
Stosunkowo małe o ładowności 4-7ton,
Wymiar pożądane wewnętrzne kontenera to;
-4,5 do 6,5 metra długości,
-2,45 szerokości minimum,
-wysokość powyżej 2,2,
Nie potrzebna jest winda,
Chodzi o to, aby auto było w miarę małe, a równocześnie miało dość dużą ładowność.
Jakie inne modele poza Fuso/Canterem powinienem brać pod uwagę?
-- Barek
barek[]plusnet pl
Wydaje mi sie ze w tej kategorii to chyba tylko ten producent ma takie male ciezarowki. Renault ma cos co sie nazywa Mascott, ale nei wiem czy to bedzie podchodzic. Jakies Iveco wieksze.
PZDr
Adam
|
|
|
Data: 2011-04-05 12:12:24 |
Autor: BAREK |
Alternatywy dla Cantera/FUSO? |
W dniu 2011-04-04 22:07, Adam Szewczak pisze:
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:4d99fe7f$1news.home.net.pl...
Dzień Dobry,
Potrzebuje zakupić auto z chłodnią/ewentualnie izotermą;
Stosunkowo małe o ładowności 4-7ton,
Wymiar pożądane wewnętrzne kontenera to;
-4,5 do 6,5 metra długości,
-2,45 szerokości minimum,
-wysokość powyżej 2,2,
Nie potrzebna jest winda,
Chodzi o to, aby auto było w miarę małe, a równocześnie miało dość
dużą ładowność.
Jakie inne modele poza Fuso/Canterem powinienem brać pod uwagę?
--
Barek
barek[]plusnet pl
Wydaje mi sie ze w tej kategorii to chyba tylko ten producent ma takie
male ciezarowki. Renault ma cos co sie nazywa Mascott, ale nei wiem czy
to bedzie podchodzic. Jakies Iveco wieksze.
PZDr
Adam
Dziękuje za odpowiedz, ale powiedzmy, że dopuszczam auta do 12 ton DMC
--
Barek
barek[]plusnet pl
|
|
|
Data: 2011-04-05 15:29:22 |
Autor: Marek P. |
Alternatywy dla Cantera/FUSO? |
Dziękuje za odpowiedz, ale powiedzmy, że dopuszczam auta do 12 ton DMC
Pamiętam że mój znajomy który regularnie ci±ga towar z Włoch miał Volvo FL6 i FL8 (zależało mu na pace 2,55 szerokiej). Skojarzyłem bo bardzo ważne dla niego była DMC <12t ze względu na przej¶cia graniczne. Bardzo chwalił bo słabsze silniku były do fergusona więc czę¶ci miał za grosze. Raz w tygodniu robił trasę do Włoch więc trochę jeĽdził. Teraz ma Mana TGL.
|
|
|
Data: 2011-04-05 20:40:41 |
Autor: Adam Szewczak |
Alternatywy dla Cantera/FUSO? |
Użytkownik "Marek P." <qe@asdfasoip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inf5fp$g03$1inews.gazeta.pl...
Dziękuje za odpowiedz, ale powiedzmy, że dopuszczam auta do 12 ton DMC
Pamiętam że mój znajomy który regularnie ci±ga towar z Włoch miał Volvo FL6 i FL8 (zależało mu na pace 2,55 szerokiej). Skojarzyłem bo bardzo ważne dla niego była DMC <12t ze względu na przej¶cia graniczne. Bardzo chwalił bo słabsze silniku były do fergusona więc czę¶ci miał za grosze. Raz w tygodniu robił trasę do Włoch więc trochę jeĽdził. Teraz ma Mana TGL.
To szerokie paki w malych ciezarowkach robil tez DAF.
PZDr
Adam
|
|