Alternatywy dla Unibike Expert...

Data: 2011-04-26 06:53:08
Autor: Piotrpo
Alternatywy dla Unibike Expert...
Chodziło mi o to, że kupowanie roweru za 2k po to, żeby z niego wyrzucić prawie wszystko poza ramą i wymienić (w jakimś tam czasie) wydaje mi się wyrzucaniem kasy w błoto, skoro samą ramę tej klasy można kupić za powiedzmy 500zł
Składać od podstaw mi się nie chce - zresztą to też kosztuje - albo trzeba to zlecić, albo kupić brakujące narzędzia (tak wiem, że następny będzie już złożyć taniej)
Co do korby LX- nie wiem jak aktualnie - jakiś czas temu była duża różnica sztywności w porównaniu z deore - na tyle duża, że ją czułem i chciał bym to mieć :)
Pewnie jeszcze trochę pomarudzę i kupię coś gotowego, w miarę dopasowanego do moich oczekiwań. Po prostu się zirytowałem, że nastąpiła kolejna rewolucja w sprzęcie i osprzęcie, polegająca na sprzedawaniu drożej gorszego towaru ze starą naklejką. Tzn. był bym zapomniał - mamy teraz kolejną rewolucję w postaci dodatkowego trybiku z tyłu.

Jeżeli macie jakieś fajne propozycje gotowych rowerów, będę wdzięczny za podesłanie informacji.

Data: 2011-04-26 16:40:01
Autor: ...::QRT::...
Alternatywy dla Unibike Expert... (was: Odp: Re: Odp: Re: Alternatywy dla Unibike Expert...)
po pierwsze - zrób coś ze swoim czytnikiem czy tym czymś z czego wysyłasz.
Nie dość to coś nie zawija wierszy to jeszcze przy odpowiedzi tworzy nowy
wątek. Ale wracając do meritum - poprostu w rowerze w tej cenie ciężko bedzie ci
kupić rower z dobrym widelcem. A dobry widelec znacznie bardziej przekłda
sie na własciwosci jezdne roweru (a także komfort) niż piasty, przerzutki,
korba, kaseta  razem wzięte. Takiego osprzętu praktycznie nie czuć - on po
prostu działa i tyle, a widelec czuć i to bardzo. Z resztą zrobisz jak bedziesz chciał. Co do korby to przypadkiem nie wmówiłeś sobie czegoś? :D
Ja to posiadam lub posiadałem: - alivio na kwadrat - LX HT2 (zintegorowa oś) - XT na octalink - LX na kwadrat - stx na kwadrat
- 105 na kwadrat
- jakiś suntour na kwadrat.
I zasadniczo coś takiego jak mała sztywność odczuwałem tylko przy suntorze.
Bo podczas pedałowania potrafiło obcierać o wózek przedniej przerzutki :)

Alternatywy dla Unibike Expert...