Aluminiowe kapturki zaworków.

Data: 2019-07-08 12:31:33
Autor: Miroo
Aluminiowe kapturki zaworków.
W dniu 2019-06-11 o 20:30, ń pisze:
Plastikowe kapturki Presty lubią pękać.
No to kupiłem u Chińczyka aluminiowe, tanie jak barszcz.
Ale ręka mi zadrżała przy nakręcaniu, przecież zaworki są z mosiądzu
(czasem niklowanego, czasem nie), i z aluminium nastąpi mocna
elektrokorozja.
jeżdżę cały rok także po soli.
Macie doświadczenie z aluminiowymi kapturkami?
Może trzeba nakręcać "na wazelinę" lub podobnie?

Kolega właśnie sobie ukręcił zaworek z czujnikiem TPMS w samochodzie. Aluminiowa zakrętka "przyspawała" się do zaworka na tyle mocno, że zaworek urwał się tuż przy zakrętce.
Parę zł w plecy, ale jak mówią - wiedza kosztuje :)

Pozdrawiam

Aluminiowe kapturki zaworków.