Aluminium lżejsze od Carbonu?

Data: 2009-06-02 14:32:14
Autor: dziki
Aluminium lżejsze od Carbonu?
Użytkownik "Kuba Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisał w wiadomości news:h03530$mon$1news.onet.pl...
W czym jest haczyk?

haczyk jest w tym, ze niektorzy sikaja na sam dzwiek slowa "carbon" i niewazne, ze jest czesto, gesto ciezsze od alu to i tak lykna; wspolczynnik lansu rosnie znaczaco :D

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-06-02 15:10:07
Autor: Kapsel
Tue, 2 Jun 2009 14:32:14 +0200, dziki napisał(a):

W czym jest haczyk?

haczyk jest w tym, ze niektorzy sikaja na sam dzwiek slowa "carbon" i niewazne, ze jest czesto, gesto ciezsze od alu to i tak lykna; wspolczynnik lansu rosnie znaczaco :D
 Ja kupiłem właśnie samochód co ma z przodu na desce taką wstawkę plastikową
z niby-carbonu. Wszyscy gładzą i mówią że zajebista xD

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-02 18:47:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Aluminium lżejsze od Carbonu?
Panie Kapsel, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:mvr6x3z5vibx.dlgkapselek.net> przy ul....

Ja kupiłem właśnie samochód

NTG!
:-P

Data: 2009-06-02 19:47:22
Autor: Kapsel
Tue, 2 Jun 2009 18:47:39 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

Ja kupiłem właśnie samochód

NTG!
:-P

True true
to miał być taki podświadomy sygnał do mojego umysłu, żebym wskoczył na
rower znów bo odkąd mam blachosmroda trochę jakby mniej mi się chce...

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-02 20:05:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Aluminium lżejsze od Carbonu?
Panie Kapsel, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:x40c3zehdprr$.dlgkapselek.net> przy ul....

[...]

Ty blisko mnie mieszkasz, więc akurat: 10 czerwca się będę wybierał na
jakieś ścioranie się na szosach beskidzkich. Takie ładowanie baterii po
egzaminie. Jakbyś był chętny to pakuj rower w auto i przyjeżdżaj do mnie
(albo na miejsce spotkania, jeżeli boisz się, że będziesz miał około 300km
i problemy z powrotem do domu;-)).

Data: 2009-06-03 08:47:00
Autor: Kapsel
Tue, 2 Jun 2009 20:05:39 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

[...]

Podejrzewam że mnie trochę objedziesz, bom ostatnio w biurze się
zasiedział, ale pomyślimy :) --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2009-06-04 12:59:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Aluminium lżejsze od Carbonu?
Panie Kapsel, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:11t1tnb9qndbz$.dlgkapselek.net> przy ul....

[...]

No to pakuj rower do auta. Nie wiem czy w czwartek nie pojadę (wolne będziesz miał pewnie;-)). --

Aluminium lżejsze od Carbonu?