Alusy (aluminiowe felgi)

Data: 2019-02-19 23:49:46
Autor: LordBluzg(R)
Alusy (aluminiowe felgi)
W dniu 2019-02-19 o 11:37, Trybun pisze:

Jakaś praktyczność czy tylko owczy pęd dyktowany modą?

Jak masz żonę (stalowa) to obczaj jak wygląda przy niej laska 23+ zgrabna (alu). Tyle w temacie. Jak lubisz kaszaloty to znaczy że jesteś lubicielem kaszalotów :) Jak Cię nie stać...na laskę 23+ to musisz zadowalać się kaszalotem. W tym przypadku (felgi) nie ma zdrady ale zwykłe zaspokojenie oka, nie, nie zazdrość sąsiada. Lubię jeździć na alu i umytym, zadbanym autem. Czuję że odstaję ale nie o to chodzi. Z menelami się nie zadaję :] Podobnie w innych tematach. Lubię cieszyć oko i nie mam w dupie wyglądu.

--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?

Data: 2019-02-20 08:53:41
Autor: Mateusz Viste
Alusy (aluminiowe felgi)
On Tue, 19 Feb 2019 23:49:46 +0100, LordBluzg(R) wrote:
Jak masz żonę (stalowa) to obczaj jak wygląda przy niej laska 23+
zgrabna (alu).

Przykład nieadekwatny, bo tutaj hardware ma znaczenie drugorzędne. Znacząco bardziej istotny jest software. Jak ktoś włożył wiele lat wysiłku w oprogramowanie wszystkich funkcji i WRESZCIE wszystko (mniej więcej) działa, to wymiana na nowszy - ale pusty - hardware jest poważnym regresem.

Lubię jeździć na alu i umytym, zadbanym autem. Czuję że odstaję ale nie
o to chodzi. Z menelami się nie zadaję :] Podobnie w innych tematach.

Kolega najwyraźniej desperacko potrzebuje się dowartościować.

Lubię cieszyć oko i nie mam w dupie wyglądu.

A czy cotygodniowa wizyta u kosmetyczki już umówiona? :)

Mateusz

Data: 2019-02-20 10:10:01
Autor: LordBluzg(R)
Alusy (aluminiowe felgi)
[...]

OK, zgodzę się. Nie raz widzę ładną laskę i błagam, żeby NIC nie mówiła bo mi spierdoli ten widok...ale zdarzają się też mądre i inteligentne, co prawda mniej niż ładne i puste i właśnie ten target obczajam. Inna sprawa, programować całe życie...nie lepiej od razu wziąć taką ładną i zaprogramowaną?

Lubię jeździć na alu i umytym, zadbanym autem. Czuję że odstaję ale nie
o to chodzi. Z menelami się nie zadaję :] Podobnie w innych tematach.

Kolega najwyraźniej desperacko potrzebuje się dowartościować.

Skąd. W obu przypadkach jestem bez pisania megadowartościowany ale widać że ktoś zazdraszcza :]

Lubię cieszyć oko i nie mam w dupie wyglądu.

A czy cotygodniowa wizyta u kosmetyczki już umówiona? :)

Mylisz mnie z pizdą w rurkach a nie facetem. Sam potrafię o siebie zadbać :)

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-02-20 10:59:55
Autor: Budzik
Alusy (aluminiowe felgi)
UĹźytkownik LordBluzgÂŽ mkawran@poczta.onet.pl ...

[...]

Nie czytałes w młodosci pana samochodzika? :-P

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2019-02-20 21:09:09
Autor: Adam
Alusy (aluminiowe felgi)
W dniu 2019-02-20 o 11:59, Budzik pisze:
Użytkownik LordBluzg(R) mkawran@poczta.onet.pl ...

[...]

E, tam, w młodości.

Po raz kolejny w zeszłym roku z przyjemnością przeczytałem :)
Poza tym seria jest nieoficjalnie kontynuowana, w sumie jest już ponad 120 pozycji, lecz im nowsze, tym bardziej odchodzące od Zbyszkowych.

--
Pozdrawiam.

Adam

Alusy (aluminiowe felgi)