Amator gawędziarz

Data: 2012-05-22 08:46:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Amator gawędziarz
?Bond z Pierdziszewa i agent specjalnej troski Tomasz Kaczmarek, żali się Uważam Rze jak to go zdekonspirowało i jak w straszny sposób wystawiło go opinii publicznej nowe kierownictwo CBA. Mówi:

"Osoba odpowiedzialna za moje bezpieczeństwo, która powinna chronić moje dane i mój wizerunek, nic w tym czasie nie zrobiła by mi pomóc, by mnie chronić"

Tyle, że z powodu tego "ujawnienia" panu Tomaszowi nic złego się nie stało, a nawet wręcz przeciwnie, zyskał sławę, nowe apanaże, oraz uwielbienie wiejskich podlotków i powiatowych starych ciotek. Teraz z dumnie podniesioną głową, acz z nieco nieogolonym licem i z lekka przetłuszczonymi kudłami, może się obnosić publicznie ze swą mołojecką sława, szczycąc się zasługami i dumnie, wręcz od niechcenia, przerzucając Małego z prawej do lewej nogawki. Więc nie jest źle panie Tomaszku, nie ma co włosów drzeć bo pan wyłysieje. Poza tym niech pan spojrzy na to z nieco innej strony.

Kiedy pana mentor, wzór do naśladowania a może i przyjaciel, Antoni Macierewicz dekonspirował agentów taśmowo i na wyścigi, agentów czasem głęboko zakonspirowanych wśród autentycznych wrogów, a nie takich udawanych jak w pana przypadku, to jakoś cicho pan siedział i wrzasku nie podnosił. I pies z kulawą nogą nie pochylił się nawet nad problemem "ochrony danych i wizerunku" całej armii ludzi. Brodaty paranoik i wariat z brzytwą kosił wszystko równo z trawą nie oglądając się na konsekwencje. A byli to w porównaniu z panem prawdziwi agenci, a nie wsiowi policjanci, którym w głowie jeno dupy były i drogie samochody. Więc te "Opowieści twardziela" proszę zachować dla dzieci w przedszkolu, bo one kupują (przynajmniej na razie) każdy wyssany z palca badziew, w tym i opowieści amatora któremu wydawało się, że był agentem.?
wtorek, 22 maja 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/05/2707-amator-gawedziarz.html

Data: 2012-05-22 10:51:25
Autor: mkarwan
Amator gawędziarz
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fbb363d$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
wtorek, 22 maja 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/05/2707-amator-gawedziarz.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Amator gawędziarz