Amatorskie pytanie o CLONE i DUAL VIEW ( nVidia i HP Pavilon Elite)

Data: 2009-02-28 15:11:35
Autor: ColgatesBilly
Amatorskie pytanie o CLONE i DUAL VIEW ( nVidia i HP Pavilon Elite)
- CLONE , jakos sobie radze, acz mam jedynie stereo, a nie 5,1 (??)
  ale dziwi mnie, ze jak przejde z pojedynczego monitora na DUAL   od razu sie jakos chrzani rozdzielczosc monitora, i przy tym samym
  RESOLUTION, od razu mi wypadaja dolne ikonki z monitora   (powiekszaja sie, jak zreszta np. tekst posta na OE)

Co mi sie tu nie podoba, to to, ze na podlaczonym HDMI telewizorze LCD
zawsze mam w polowie obrazu takie poziome ,plywajace i lustrzankowe zaklocenie
'(taka falka)
Czy to dlatego, ze ta super karta graf sie nie wydala praca na 2 ekrany?
( nawet zgaszony, kompowy)

- DUAL VIEW

Sorry, nie kumam.
Jak osiagne np. film na telewizorze, to na monitorze kompa mam PUSTKE
(bez ikon) i jest.... bezuzyteczny, na nic nie reaguje

Moge wiec jedynie, obracajac sie na krzesle, ruszac mysza, by na ekranie TV
prowadzic akcje, i mponownie wylaczyc DUAL, by komp stal sie uzywalny.

Czy to o to chodzi?

Jak np. ogladac film z kompa na TV, a na kompie dzialac.. np. na tej grupie?

PzDrKOL

Data: 2009-03-02 15:37:09
Autor: Chris
Amatorskie pytanie o CLONE i DUAL VIEW ( nVidia i HP Pavilon Elite)
Internauta ColgatesBilly (Sir_kolgejts@op.pl) w wiadomości
news:kKaql.7942$cu3.4915uutiset.elisa.fi nabazgrał(a):

Jak np. ogladac film z kompa na TV, a na kompie dzialac.. np. na tej
grupie?

Kupic ATI :)

A tak na serio to podpinaleś tego laptopa po HDMI ?? jak znajdę czas to moze postaram się zobaczyć jak to tam dziala ale ja mam HP Elite Book i tam jest HDMI.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-03-21 16:21:38
Autor: ColgatesBilly

"Chris" <actchris@aster.pl> wrote in message news:gogqun$d14$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja mam stacjonarny
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/prodinfoCategory?lc=en&dlc=nl&cc=nl&lang=nl&product=3757530

HDMI idzie bezposrednio do LCD TV...
Dzwiek idzie po COAXIAL do wzmacniacza Yam,aha RX-86...

I tak przy okazji, nie moge uzyskac 5.1 poprzez tego koksa ;)
- zarowno z ,filmu DivXvid... jak i...´z plyty DVD co ma tylko DTS

Mialem chwile nadzieje z tym oprobowywanem PowerDVD 9
co mi spowodowal reakcje TV poprzez sygnal HDMI 1.3
ale jakbym nie kombinowal z tym Realtekiem i tym ampem,
caly czas 2.0

Cholera wie. od czego to zalezy.

PS to po co ten DUAL?'

P-Kol

Amatorskie pytanie o CLONE i DUAL VIEW ( nVidia i HP Pavilon Elite)